שיווק ופרסום

רשת המשביר מגיעה ל-Wolt: זו החנות החדשה שנכנסת לשירות

רשת המשביר בשיתוף פעולה חדש במסגרתו היא משיקה חנות חדשה בפלטפורמת המשלוחים של Wolt‏

מערכת ice | 
רשת המשביר מגיעה ל-Wolt (צילום המשביר, shutterstock)
רשת המשביר בשיתוף פעולה חדש במסגרתו היא משיקה חנות חדשה בפלטפורמת המשלוחים של Wolt. החנות שפועלת כפיילוט באזור תל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק, תאפשר ללקוחות להזמין מוצרים מכל מחלקות המשביר, בהן קוסמטיקה, אופנה, ספורט, מוצרי חשמל, טקסטיל, עולם הבית ועוד, ולקבלם תוך כחצי שעה ישירות לכל מקום שירצו. 
שיתוף הפעולה בין המשביר ל-Wolt יאפשר ללקוחות להזמין ממגוון הפריטים של עשרות המותגים השונים שנמכרים באתר המשביר במחלקות שונות. ההצטרפות ל-Wolt הינה צעד נוסף של המשביר לשדרוג חווית הקנייה ברשת, המחזיקה ב-35 סניפים בפריסה ארצית, לצד אתר האיקומרס שלה, 365MASHBIR.co.il המציע שירות משלוחים מהיר לכל חלקי הארץ.

רמי שביט, מנכ"ל המשביר: "שיתוף הפעולה עם Wolt הוא עוד נדבך בתפיסה השיווקית החדשנית של המשביר, המבקשת להעניק ללקוחותיה אפשרות ליהנות מחוויית קניה זמינה ומהירה. המשביר מציעה שפע של מוצרים במגוון רחב של קטגוריות לצד שפע של אפשרויות וחוויות רכישה – בחנויות, באתר האיקומרס שלנו וכעת גם ב-Wolt. ללקוחות נותר רק לבחור את אופן הרכישה הנוח להם. את הפיילוט נתחיל באזור המרכז ובהמשך אנו נשקול להרחיב את הפעילות גם לאזורים נוספים בארץ".
ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt ישראל: ״קטגוריית החנויות בWolt ממשיכה להתרחב הרבה מעבר לתחומי הסופרמרקט, המצרכים והפארם ואנחנו רואים ביקוש למוצרים כמו בגדים ונעליים במשלוח מיידי. רשת המשביר היא תוספת נהדרת לקטגוריית האופנה והלייף-סטייל באפליקציה, שתציע ללקוחות להזמין גם ביגוד, הנעלה וקוסמטיקה במשלוח של כחצי שעה. הטכנולוגיה של Wolt, חווית המשתמש והשירות המצוין מאפשרים לנו להציע חוויית קנייה נגישה ויעילה יותר, וזוהי בשורה נוספת בדרך להתרחבות משמעותית של תחום האופנה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה