פרויקטים

השקעות נדל"ן באוקראינה: "אטרקטיבית בתשואות ובמיקום"

אפשרויות השקעה מגוונות ועלייה במחירי הנדל"ן גם בעידן הקורונה, ממצבות את עיר הבירה קייב כמוקד בעל פוטנציאל עבור קהלי יעד רבים. עו"ד יגאל יופה, מומחה להשקעות באוקראינה, מספר על המנגנון שפותח עבור המשקיע הישראלי

היצע השקעות הנדל"ן מעבר לים התרחב משמעותית עבור הקהל הישראלי, כאשר אחד היעדים שצובר לאחרונה פופולריות רבה הוא אוקראינה, ובפרט עיר הבירה קייב - אחת מעשר ערי הבירה הגדולות באירופה, המהווה מוקד שוקק למסחר ועסקים.
לא במקרה זוכות אוקראינה וקייב לתשומת לב נרחבת: עליית מחירי הנדל"ן גם בעידן הקורונה, לצד הקרבה היחסית לישראל – מרחק כשלוש שעות טיסה בלבד – מייצרות למשקיע הישראלי לא רק הזדמנות קורצת, אלא גם אפשרות לעקוב מקרוב אחרי הנכס שרכש.
מי שהקדימה לזהות את הפוטנציאל הטמון באוקראינה ולגבש מנגנון ייחודי ובו כלל המרכיבים הדרושים למשקיע הישראלי הפוטנציאלי, היא חברת סימפל אינווסטמנט simple investment)), בראשות עו"ד יגאל יופה. "אוקראינה אטרקטיבית בתשואות ובמיקום", מדגיש עו"ד יופה. "אנחנו מלווים את הלקוח ממש משלב הרכישה ועד קבלת המפתח לנכס, תוך שהוא מקבל את כל המידע הנדרש - משפטית ופיננסית, ומכוסה מכל הכיוונים". 
מה חשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך ובאילו מסלולים ניתן להשקיע? כל התשובות בכתבה הבאה. צפו