פרויקטים

רמי גרינברג: "פתח תקוה מקדמת בצורה משמעותית התחדשות עירונית"

הרצון לשדרג את המבנים הישנים, הקמת מינהלת התחדשות עירונית ויצירת ודאות תכנונית. פתח תקוה סוגרת שנה מוצלחת בתחום ולא מתכוונת לעצור. עו"ד גיא יקותיאל, המלווה דיירים בפרויקטים של פינוי -בינוי בעיר: "ההליך מאפשר לשפר את איכות החיים של התושבים במרכזי השכונות"

פתח תקוה עברה שינוי מתבקש או שניים מאז אותו בוקר לח בשנת תרל"ח. כעת, נושאת העיר פניה אל עבר העתיד ושמה יהבה על אחד התחומים המתפתחים והחשובים בשנים האחרונות – התחדשות עירונית. במסגרת זו מקדמת העירייה פרויקטים משמעותיים בנפחים גדולים במסגרת תמ"א 38 ופינוי-בינוי, כשהמטרה היא מתיחת פנים מרעננת לעיר, לצד חידוש שכונותיה הוותיקות.
"פתח תקוה מקדמת בצורה משמעותית על פני רשויות אחרות את נושא ההתחדשות העירונית, אבל לא 'משתוללת' ועושה את הדברים בשכל", אומר ראש העיר, רמי גרינברג. "יש לנו אחריות לראות איך העיר מתפתחת ושלא רק יהיו דירות לחיות בהן, אלא איכות חיים לכל התושבים".

בונים את פ"ת. חברי המנהלת להתחדשות עירונית "כרמים" ובראשם, נעם סלע, היזם רפי קטה ועו"ד גיא יקותיאל

דוגמא בולטת להתחדשות עירונית היא שכונת יוספטל. מדובר באחת השכונות הוותיקות באם המושבות, אשר עומדת בפני התחדשות עירונית בזמן הקרוב, באמצעות תב"ע שמקדמת העירייה. בשכונה זו מייצג עו"ד גיא יקותיאל מתחמים של פינוי בינוי, במה שעתיד לשנות את השכונה מקצה לקצה
עו"ד גיא יקותיאל, שותף מנהל במשרד פרידמן, יקותיאל, אינגביר - עורכי דין, המלווה דיירים בפרויקטים של פינוי בינוי בעיר, מצטרף לעמדה של ראש העיר. "התחדשות עירונית מאפשרת לשפר את איכות החיים של התושבים במרכזי השכונות", הוא אומר. "יש המון פרויקטים ותבע"ות חדשות שמאושרות. העירייה מעודדת, ראש העיר מבין את החשיבות ולכן אנחנו בפריחה בתחום". צפו בכתבה!