רכב

הטכנולוגיה הישראלית כובשת את עולם הרכב: כך תמנע תאונות דרכים

סייברוואן (SaverOne) הישראלית הודיעה כי היא חתמה על הסכם OEM עם IVECO, מותג של Iveco Group N.V. המתכננת, מייצרת ומשווקת כלי רכב מסחריים קלים, בינוניים וכבדים. ההסכם כולל שיתוף פעולה לפיתוח פתרון למניעת היסח דעת של הנהג כתוצאה משימוש בטלפון סלולרי
מערכת ice | 
סייברוואן (צילום איציק בירן)
סייברוואן (SaverOne) הישראלית הודיעה היום (רביעי) כי היא חתמה על הסכם OEM עם IVECO, מותג של Iveco Group N.V. המתכננת, מייצרת ומשווקת כלי רכב מסחריים קלים, בינוניים וכבדים. ההסכם כולל שיתוף פעולה לפיתוח פתרון למניעת היסח דעת של הנהג כתוצאה משימוש בטלפון סלולרי.
הסכם OEM מכסה את שילוב טכנולוגיית הבטיחות של SaverOne בכלי הרכב של IVECO דרך קו הייצור שלהם. במהלך שנת 2024, התוכנה של SaverOne תשולב בחומרה של IVECO. התפתחויות עתידיות נוספות, עשויות לכלול את האינטגרציה של SaverOne אפליקציית מובייל עם אפליקציית המובייל של IVECO, והחומרה והתוכנה של SaverOne בפס הייצור של IVECO. 
 
רכבי IVECO הראשונים עם פתרון התוכנה המשולב של SaverOne צפויים להימסר השנה. IVECO ו-SaverOne ישתפו פעולה גם במרכזי השירות שלהן כדי להציע תמיכה מקיפה לנהגים המשתמשים בטכנולוגיה זו.
הפתרון של סייברוואן יסופק ללקוחות IVECO במודל תוכנה כשירות. הוא ייכלל בפורטפוליו השירותים של החברה וכן יסופקו ללקוחות תחת אחריותה המסחרית של IVECO. הפיתוח הטכני והאינטגרציה יסופקו על ידי SaverOne.
פבריציו קוניצ'לה, מנהל דיגיטל וטכנולוגיה מתקדמת בקבוצת IVECO, אמר: "אנו שמחים להיכנס לשותפות זו עם סייברוואן. שיתוף פעולה המדגיש את מסירותה של קבוצת IVECO להוביל את הדרך בבטיחות וחדשנות בתחבורה. שילוב הטכנולוגיה של סייברוואן במשאיות שלנו מקדמת את מאמצינו לספק ללקוחותינו לא רק את כלי הרכב האמינים והיעילים ביותר בשוק, אלא גם את הכי בטוחים".
אורי גלבוע, מנכ"ל SaverOne: "אנו נרגשים לחתום על הסכם OEM עם IVECO, יצרנית רכב אירופאית מובילה. אנו מאמינים כי הסכם זה מהווה מהלך אסטרטגי משמעותי ביותר המרחיב מאוד את דריסת הרגל שלנו בשווקים האירופיים. שילוב פתרון בטיחות הנהגים המתקדם שלנו בקו הייצור של IVECO, יאפשר לנו להתחבר ישירות לבסיס הלקוחות העולמי של IVECO. אנו נרגשים מההשפעה החיובית שתהיה למאמצים המשותפים שלנו על הפיכת הכבישים לבטוחים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה