רכב

תאונה קשה ב'רמי לוי': נהג נסע לתוך הסניף, 6 פצועים

הנהג המבוגר ורכבו חדרו דרך קירות המבנה הדקים וכתוצאה מכך גרם לפציעתם של שישה לקוחות תמימים. בשעה 09:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על רכב שהתנגש בסופר בכרמיאל. למרכז הרפואי לגליל בנהריה ולבי"ח רמב"ם פונו ששה נפגעים במצב קל בהכרה מלאה
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
אירוע חריג ביותר נרשם בסניף רמי לוי בצפון, כאשר נהג מבוגר נכנס בטעות אנוש עם רכבו הבוקר (שני) היישר אל תוך הסניף בכרמיאל בנסיעה כשהוא לא מצליח לבלום את כלי הרכב שלו מלהתנגש באיזור הקופות.
הנהג המבוגר ורכבו חדרו דרך קירות המבנה הדקים וכתוצאה מכך גרם לפציעתם של שישה לקוחות תמימים. בשעה 09:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על רכב שהתנגש בסופר בכרמיאל. למרכז הרפואי לגליל בנהריה ולבי"ח רמב"ם פונו ששה נפגעים במצב קל בהכרה מלאה. 

פראמדיק מד"א אדוארד זוגוט וחובש רפואת חירום במד"א אריה שחר סיפרו לכלי התקשורת על אופי התאונה: "כשהגענו למקום, ראינו רכב בתוך הסופר שהתנגש בקופות. הנהג ונוסעת נוספת היו מחוץ לרכב כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות קלות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים".
עוד סיפרו אנשי הרפואה: "התחלנו בפינוי לבית החולים כשמצבם קל. מהמקום פינינו עוד ארבעה נפגעי חרדה. מדובר באירוע חריג שלא רואים כל יום, שיכל היה להסתיים בצורה קשה הרבה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה