רכב
הטכנולוגיה שהייתה שמורה לחשמליים – עכשיו במסחרית חדשה בישראל
הכירו את Farizon Super Van – רכב מסחרי חשמלי חדש שמבטיח טווח נסיעה של כמעט 400 ק"מ, טעינה מהירה, בטיחות מרבית וחיסכון תפעולי של אלפי שקלים בשנה לעסקים ונהגים
שלוש שנים לאחר ששינתה את כללי המשחק בשוק הרכב הפרטי החשמלי בישראל, גיאו מוביליטי מרחיבה את המהפכה גם לתחום הרכב המסחרי, עם השקת ה-Farizon Super Van – רכב מסחרי חשמלי מתקדם שמסמן קפיצת מדרגה טכנולוגית, תפעולית וסביבתית.
הרכב החדש, מתוצרת Farizon – מותג המסחריות של קבוצת Geely – מביא איתו לא רק חידושים טכנולוגיים אלא גם מענה מדויק לצרכים של שוק הרכב המסחרי בישראל, שבשלב זה עדיין נמצא בראשית דרכו בכל הנוגע למעבר לחשמל.
ה-Farizon Super Van פותח מראש כרכב חשמלי מלא ונהנה מיתרונות של פלטפורמה ייעודית שמבטיחה יעילות אנרגטית, משקל נמוך ונפח הטענה מרבי של עד 13 קוב – הגבוה בקטגוריה. עם טווח נסיעה של עד 398 ק"מ בטעינה אחת וטעינה מהירה במיוחד של 36 דקות (מ-20% ל-80%), הוא מאפשר יום עבודה שלם ללא השבתות תפעוליות. המעטפת הבטיחותית מתקדמת לא פחות – מעל 30 מערכות סיוע לנהג ודירוג Euro NCAP Platinum, הגבוה ביותר לרכב מסחרי חשמלי כיום.
לצד הביצועים המרשימים, הנתונים בשטח מדברים בעד עצמם: שיעור החדירה של רכב חשמלי מסחרי בישראל עדיין נמוך – רק 4% מכלי הרכב המסחריים החדשים – אך הם אחראים ליותר ממחצית מזיהום האוויר התחבורתי. עם רגולציה מחמירה ושאיפה של עסקים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם, המעבר לחשמל הופך מהלך בלתי נמנע.
גיאו מוביליטי מציעה פתרון מקיף ללקוחותיה, כולל מרכזי שירות פרוסים, אחריות מורחבת של עד 250,000 ק"מ לסוללה, שירותי דרך 24/7 ושת"פ עם חברת EV Edge למערך טעינה מהיר בפריסה ארצית.
ה-Super Van יושק בישראל בשתי תצורות עיקריות – N1 לנהגים פרטיים ו-N2 לעסקים, כאשר הגרסה העסקית נהנית מהטבות מס משמעותיות כמו החזרי מע”מ, פחת מואץ ואפס שווי שימוש. הדגם מוצע במבחר אורכים וגבהים (L2H1 ועד L4H3), עם אפשרות לדלתות אחוריות הנפתחות ב-270 מעלות וללא קורה מרכזית בצד, מה שמאפשר גישה נוחה במיוחד ופתרונות מגוונים לדיגום ייעודי – מהובלת נוסעים ועד הפצת סחורות או קירור. החיסכון התפעולי משמעותי – מעל 15,000 ש"ח בשנה לרכב אחד, הודות לעלויות טעינה ותחזוקה מופחתות בשיעור של כ-66% לעומת מקביל דיזל.
מחיר ההשקה של הדגם ההתחלתי (L2H1 בגרסת N1) עומד על 272,990 ש"ח כולל מע"מ – תמחור שמציב את ה-Super Van כאלטרנטיבה אמיתית, גם בהיבט הכלכלי. ככל שעולה הדרישה לעמידה בתקני איכות סביבה ויעילות תפעולית, רכב כזה הופך לבחירה הגיונית לא רק לעתיד – אלא גם להווה.
גיאו מוביליטי לא עוצרת כאן. יחד עם הוואן החשמלי, תחל החברה ביבוא של משאיות חשמליות מתקדמות, ובראשן Farizon H9E – משאית במשקל כולל של 8 טון, עם טווח נסיעה של 324 ק"מ, מערכות בטיחות מתקדמות ותכנון מותאם במיוחד להפעלה עירונית. מדובר בצעד נוסף במסגרת החזון של Geely לקדם תחבורה חכמה, חשמלית ונטולת פליטות בכל תחומי התחבורה.
עוד ב-
רונן יבלון, מנכ"ל Geely ישראל: "השקת Farizon בישראל היא צעד חשוב במימוש החזון שלנו להעניק פתרונות מלאים ללקוחות גיאו מוביליטי בישראל. אנחנו גאים להרחיב את המהפכה החשמלית גם לתחום המסחרי. ה-Super Van מציג יתרונות משמעותיים של חיסכון תפעולי, טווח נסיעה ארוך, בטיחות מתקדמת ושמירה על הסביבה. אנו בטוחים כי ההצלחה שהשגנו בשוק הפרטי תתורגם גם לסגמנט החשמלי המסחרי."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



