רכב

בהשקעת מיליוני שקלים: המהפכה בתחנות הדלק בישראל יוצאת לדרך

בהשקעת 6 מיליון שקל: חברת דלק ישראל משיקה את "מועדון החברים של ג'ו דלק" – מועדון נאמנות חדשני שמאגד תחתיו את כלל מותגי הקבוצה. כך זה יעבוד
מערכת ice | 
תחנת דלק (צילום סיוון פרג')
בהשקעת 6 מיליון שקל: חברת דלק ישראל משיקה את "מועדון החברים של ג'ו דלק" – מועדון נאמנות חדשני שמאגד תחתיו את כלל מותגי הקבוצה: תחנות הדלק, טעינה חשמלית ומתחמי הנוחות ג'ו דלק, רשת המזון ברגר קינג, אתר קפה ג'ו ושיתוף פעולה ייחודי עם כלל ביטוח.
המועדון מהווה צעד אסטרטגי משמעותי של דלק ישראל ליצירת אקוסיסטם צרכני רב-מותגי, המבוסס על חווית לקוח הוליסטית ומערכת תגמול פרסונלית, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לכל לקוח ליהנות מהטבות בכל נקודת מגע עם הקבוצה.

מודל צבירה חדשני – הארנק הדיגיטלי שמחזיר כסף: החידוש המרכזי במועדון הוא "הארנק הדיגיטלי" – כלי צבירה שבו כל רכישה באחד ממותגי הקבוצה מתורגמת למטבעות דיגיטליים.
הצבירה אחידה בכלל המותגים, כך שהלקוחות נהנים מהחזר בשווי 10% מסכום הרכישה, ומטבעות שניתן לממש ככסף לכל דבר, ברגע שמצטברים ל־50 שקל. במתחמי ג'ו דלק: צבירה של 10% על רכישות בחנויות הנוחות, 10 אגורות לכל ליטר דלק, ו־10% על טעינה חשמלית (עד 30 שקל כל 4 חודשים).
השקת מועדון החברים החדש של דלק ישראל (צילום: דלק ישראל)
ברגר קינג: צבירה של 10% בכל עסקה (כולל רכישות באפליקציה ובקיוסקים הדיגיטליים). קפה ג'ו אונליין: צבירה של 10% על כל רכישה באתר. הארנק מתאפס אם לא הושגו 50 שקל בפרק זמן של 4 חודשים – אך כל שקל בארנק שנפתח שמור לשנתיים. ניתן לעקוב אחר סטטוס הצבירה והיתרה בכל אחד מהנכסים הדיגיטליים של הקבוצה.
חנות ההטבות – מוצרים והנחות כבר מהמטבע הראשון: לצד הארנק, חברי המועדון זוכים לגישה לחנות הטבות אונליין הכוללת מגוון מוצרים והנחות, שנבחרו בהתאם להרגלי הצריכה של המשתמש: החנות זמינה באפליקציות ובאתרי כל מותגי הקבוצה. ניתן לרכוש מוצרים כבר מהמטבע הראשון, גם אם הארנק טרם נפתח.
תמהיל ההטבות יתחלף באופן דינמי, עם 17–24  הטבות שונות כל חודשיים, ויכלול מוצרים פופולריים. בנוסף לכך, יוצעו הטבות פרסונליות באיזור האישי – כמו מתנת יום הולדת של 20 שקל, מתנת הצטרפות, מבצעים על תדלוק וטעינה, ועוד.
חוויית משתמש רב־מותגית: המועדון החדש מבוסס על פלטפורמה אחידה, המוטמעת בכלל האפליקציות והאתרים של הקבוצה. הלקוח יוכל להירשם ולהשתמש בארנק או בהטבות מכל אפליקציה – וגישה אחידה תובטח לאפליקציית ג'ו דלק, אפליקציית ברגר קינג, אתר קפה ג'ו, אתר ברגר קינג.
לכל מותג יישאר נכס דיגיטלי עצמאי, אך הארנק, חנות ההטבות והאזור האישי יסונכרנו ביניהם באופן מלא. קהל היעד: כולם מוזמנים – גם לקוחות דלקן. חברות במועדון אינה כרוכה בתשלום, ופתוחה לכלל הלקוחות. גם לקוחות דלקן יוכלו לצבור מטבעות על תדלוק או טעינה, ולהשתמש בהם ברשתות המזון או בחנות ההטבות.
מוריה ברשן, מנהלת השיווק בדלק ישראל: "השקת מועדון הנאמנות של קבוצת דלק ישראל מסמלת צעד אסטרטגי חשוב שמביא עמו חדשנות, ערך מובהק לצרכן וחוויית לקוח מהמתקדמות בענף. מדובר בתחילתו של מהלך רחב היקף, שמהווה פלטפורמה לצמיחה עתידית עבור החברה, בין היתר דרך שיתופי פעולה עם מותגים מובילים נוספים בשוק. אנחנו בדלק נרגשים להוביל את המהלך ולספק ללקוחות ערך אמיתי בכל נקודת מגע – תדלוק, טעינה, קנייה או עצירה בדרך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה