רכב

אזהרה לנהגי המשאיות: פעילות אכיפה מיוחדת של המשטרה

הרשות הלאומית בטיחות בדרכים הודיעה על פעילות מיוחדת להורדת משאיות לא תקינות מהכביש, אלו הבדיקות שנהגי משאיות צריכים לעשות
מערכת ice | 
מחסומי משטרה (צילום פלאש 90/דוד כהן, תומר נויברג)

הרשות לבטיחות בדרכים הודיעה אמש (ראשון) כי במהלך החודשיים הקרובים תתקיים בכל רחבי הארץ פעילות מיוחדת להגברת בדיקות תקינות של משאיות, בשיתוף ניידות הבטיחות של הרלב"ד, משרד התחבורה והמשטרה.
 

במסגרת הפעילות  "מוביל בטוח", יבצעו בוחני הרכב של משרד התחבורה, בדיקת תקינות של כלי רכב מסוג משא מעל 10 טון, כלי רכב לא תקינים יורדו מהכביש ובעליהם צפויים לקנס. לצד האכיפה ברשות מוסיפים כי הפעילות תלווה בחומרי הסברה של הרלב"ד עם מסרי בטיחות לנהגים, ובתשדירי רדיו שילוו את ימי הפעילות.

בעלון שהופץ בשנים קודמות, כתב מנכ"ל הרלב"ד רון מוסקוביץ: "להיות מוביל זה מקצוע מחייב. הוא מציב אותך בחזית המאמץ המשותף החותר ללא פשרות לאיכות מקצועית ולבטיחותיות. להיות מוביל פירושו לגלות אחריות לעשות את הנדרש, להקפיד על נהלים, על חוקים ועל שעות עבודה ומנוחה, לדאוג לאחזקת הרכב ולתקינותו וכמובן לגלות בקיאות בהפעלת הרכב ובכללים להובלת מטענים נכונה ובטוחה. אנחנו ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים מאמינים שאתה, הנהג המקצועי, יכול וצריך לשמש דוגמה למשתמשי הדרך האחרים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה