רכב

משבר בכנסת: מיכאל ביטון מאיים שלא יצביע עם הקואליציה

חבר הכנסת מיכאל ביטון הודיע הבוקר כי לא יצביע עם הקואליציה בוועדת הכלכלה בעניין המשבר בתחבורה הציבורית: "מה שכואב לי זה הפגיעה בחלשים ובעניים. בעיירות פיתוח תעריפי התחבורה הציבורית עלו ב- 130%. שום דבר לא התייקר ככה. חשבתם שזה יעבור בשקט?" 
מערכת ice |  1
מיכאל ביטון, יו"ר ועדת הכלכלה (צילום דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ)
חבר הכנסת מיכאל ביטון (כחול לבן) הודיע הבוקר (רביעי) כי יפסיק להצביע עם הקואליציה, זאת בעקבות המשבר בתחבורה הציבורית שפוגעת באוכלוסייה החלשה בישראל.
 
לדבריו, הוא לא יפסיק להצביע עם הממשלה (למעט בהצבעות אי-אמון) עד שיגיע להסכמות עם השרה מרב מיכאלי על הרפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית. בראיון לגלי צה"ל נשאל ביטון אם הוא מייצג בעניין גם את בני גנץ, יו"ר מפלגתו, והוא השיב: "בוודאי, גנץ ער ויודע ובקיא. הוא לא ייתן שיפגעו בחלשים".
  ביטון אמר בוועדה: "אם יש מנהיגות בישראל, ראש ממשלה וראש ממשלה חליפי, ניתן למנוע פגיעה. גם שינוי של 70-80 אחוז אקבל, או שתדחו את הרפורמה ובצעו אותה בהסכמה איתנו. מה שכואב לי זה הפגיעה בעניים".
עוד המשיך ואמר: "מחלנו על כבודנו. יגידו עכשיו שזה פוליטי וזו רדיפה אישית, אבל בסוף באופקים, בבית שאן, בטבריה, מצפה רמון, קריית שמונה, שדרות – מחיר התחבורה הציבורית עלה ב-130%. שום דבר לא התייקר ככה. ואתם רוצים להסתיר את זה מעיני הציבור? חשבתם שזה יעבור בשקט? לא במשמרת שלנו".
 
 
ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מברך על המהלך ואמר: "שרת התחבורה חושבת שהיא יכול להתעלם מהכנסת, מהנהגים ורק לתקוע את הראש בטיקטוק כל היום. אנחנו מברכים את ביטון על עמידתו האיתנה מול שרת התחבורה הכושלת בהיסטוריה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בני גנץ, תתעורר! ביטון הולך למחוק לך את כחול לבן!
    הרצל 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחנה המרכז שמאל לא יסלח פעם שניה על טעויות בסדרי גודל כאלה. פעם אחת כבר המלכת את ביבי. הפעם השניה תהיה אקורד הסיום של המפלגה שלך. חכם יותר לעצור את כדור השלג הזה כשהוא עוד קטן.
    סגור