רכב

בקרוב שביתה בתחבורה הציבורית: "מיכאלי, נכשלת"

המשבר בתחבורה הציבורית מחריף והולך לקראת שביתה כוללת. הלילה נתלו כרזות ברחבי הארץ נגד שרת התחבורה, חברת הכנסת מרב מיכאלי: "אנחנו לא הנהג הפרטי שלך- נכשלת"
מערכת ice |  2
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
המשבר בתחבורה הציבורית מחריף והולך לקראת שביתה: עשרות צמתים מרכזיים בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת כוסו הלילה בשלטים וכרזות נגד חברת הכנסת מרב מיכאלי, שרת התחבורה. השלטים נתלו על ידי יחידות השטח של ארגון נהגי האוטובוסים.
השלטים נתלו גם בסמיכות לבית השרה בתל אביב ובהם נכתב: "אנחנו לא הנהג הפרטי שלך - נכשלת".
 
נהגי התחבורה הציבורית דורשים מזה תקופה ארוכה לשפר דרמטית את שכרם, להכיר בהם כעובדי ציבור, לפעול דרמטית להפסקת האלימות נגד הנהגים ולהתקין שירותים בכל מסוף.
צילום: ארגון נהגי האוטובוסים
ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר: "שרת התחבורה ממשיכה להפקיר שוב את התחבורה הציבורית וביזתה את הנהגים בדיון. כנראה היה לה חשוב יותר להיות בטיקטוק. כפי שהתחייבנו צעדי המחאה  התגברו. מירב - נכשלת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מירב למה את לא פועלת?!!!!!!!!!
    גילי בר יוסף 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מירב למה נכה צריך לקבל 30 אחוז הנחה בתחבורה ציבורית ? במקום 70 אחוז , איפה הגנה על החלשים רוב הנכים בארץ והמוגבלים מתחת לקו העוני , הגיע הזמן שתעשי שינוי לתמיד . נכי 100 % צריכות וצריכים כמובן לקבל 70 אחוז הנחה . אם אין לנכה כסף לעלות לתחבורה איך יגיע לבית ? זה קרה לשכנה שאני בעצמי עזרתי לה . הגיע הזמן לשינוי איפה הלב שלך מיכאלי ? אם הנכות היו קרובי משפחתך לא היה כואב לך ? ראיתי בעיניי נכים שהלכו בהליכון מרחקים בגלל הסכום זה ע ו ו ל
    סגור
  • 1.
    עשתה הרבה
    אני 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יותר מכל שר אחר
    סגור