רכב

טסלה שברה שיאי מכירות: זו המדינה בה טיפסה לפסגה

המכונית החדשה שהפכה לנמכרת ביותר בשווייץ היא טסלה, זאת כאשר המכירות בהחלט עלו בהשוואה לשנת 2020, אך עדיין רחוקות מרמות טרום מגיפה
מערכת ice | 
מניית טסלה (צילום pixabay)
בשנת 2021 נמכרו לא פחות מ-5,074 רכבי טסלה דגם 3 בשווייץ. שוק מכוניות הנוסעים החדשות בשוויץ ובליכטנשטיין סיים את השנה בעלייה של 0.7% בהשוואה לשנת 2020. זה המידע שעולה מהדו"ח שהוצג ביום שני מאת איגוד יבואני הרכב, אוטו-סוויס.
שנת הרכב 2021 הייתה "מסומנת בקשיי אספקה", בשל המחסור ברכיבים אלקטרוניים בייצור כלי רכב, ו"בהגבלות הובלה בינלאומית". ובכל זאת, יש כמה דברים חיוביים. העיקר הוא ש"הביקוש למכוניות נוסעים חדשות גדל שוב באופן משמעותי" בהשוואה לשנה הראשונה של המגיפה. ויש שינוי בראש הרשימה. דגם 3 של טסלה תופס את המקום הראשון, עם 5,074 כלי רכב לשמחתו של מייסד המותג אילון מאסק.
 
 
אתר ווטסון מציין כי יצרנית הרכב האמריקאית עברה את "המנהיג ההיסטורי", האוקטביה מסקודה (4974 רכבים). הדגם 3 הופך לרכב החשמלי הראשון שזוכה ל"כבוד" הזה. לקראת המשך שנת 2022, Auto-Suisse מתכוונת להתגבר על קשיי המשלוח שחוו בשנה שעברה.
"זמני האספקה ​​הארוכים של כלי רכב שהוזמנו", עם חלקם באי הוודאות, משפיעים על כל המגזר", מציין הדובר כריסטוף וולניק. "אנחנו לא רגילים לכך שהביקוש לרכבים חדשים גבוה משמעותית מההיצע. אבל אנחנו נשארים ומאמינים שהמצב ישתפר לא יאוחר מהמחצית השנייה של 2022".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה