רכב

כמה הרוויחה City Transformer בסבב הגיוס האחרון?

ממשיכה ללחוץ על הגז, חברת הסטארט אפ הישראלית למכונית חשמלית מתקפלת, סיימה סבב גיוס ראשון של 10 מיליון דולר, כמחצית מהיעד הכולל של 20 מיליון דולר

מערכת ice | 
CT-1
החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי ד"ר אסף פורמוזה, אודי מרידור ואייל קרמר, במטרה למצוא פתרון תחבורתי לנסיעה בתוואי העירוני בעזרת פיתוח רכבים חשמליים זעירים וכעת רשמה קפיצת דרך משמעותית בדמות סבב גיוס A. המימון בסבב ההשקעה הנוכחי, נעשה בהובלת יבואנית הרכב הבינלאומית מישראל לובינסקי טרייד ומשקיעים נוספים.
 
בעזרת הכסף שגויס בסבב האחרון יקודם הליך הייצור הסדרתי של הדגם הראשון שהציגה City Transformer, הCT – 1, הצפוי להתרחב במהלך 2024. בנוסף לכך בחברה פועלים לקראת חתימה על הסכמי שיתוף פעולה ומכירות במספר מדינות באירופה ובארץ.
ה-CT-1 הינה מכונית מיקרו חשמלית בעלת שני מושבים וארבעה גלגלים בעלת טכנולוגיית שינוי בסיס גלגלי המאפשרת לנהג לתמרן בנוחות ובבטיחות במהלך נסיעה עירונית, לחנות בנוחות ועוד. כמו כן אבות הטיפוס של החברה כבר נוסעים בכבישי אירופה לאחר שהשלימו בהצלחה את מבחני התקינה בגרמניה וקיבלו לוחית רישוי גרמנית ו. בנוסף לכך הרכב הישראלי זכה לאחרונה במקום הראשון בפרס החדשנות הגרמני לשנת 2022 ע"י The German Design Council.
 
ד"ר אסף פורמוזה, מנכ"ל ומייסד City Transformer, הוסיף: "ערים מרכזיות ברחבי העולם סובלות מגודש משתק, בעל השפעה שלילית עמוקה על רווחתם של אנשים. אנו שואפים להיות חלק מהתנועה לשינוי הדרך בה אנו נעים בתוך אזורים עירוניים. בסבב הגיוס הזה אנו מבססים בסיס איתן שבאמצעותו נאיץ את הייצור ההמוני של ה-CT-1 ונרחיב את הפעילות בישראל ובאירופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה