רכב

חברת הכנסת פונתה לבית חולים לאחר שעברה תאונת דרכים

רגע לפני ההצבעה על הצעת החוק לפיזור הכנסת - צרות ב'יש עתיד' של יאיר לפיד: חברת הכנסת טטיאנה מזרסקי עברה תאונת דרכים בדרך למשכן ופונתה לקבלת טיפול רפואי ובדיקות בחדר מיון
מערכת ice |  2
כנסת ריקה (צילום מסך)
לצד דרמת הענק הפוליטית שהובילה להצהרתם של נפתלי בנט ויאיר לפיד על פיזור הכנסת והפיכתו של לפיד לראש ממשלת המעבר עד לבחירות בחודש אוקטובר הקרוב, הבוקר (רביעי) הכנסת חוותה דרמה נוספת.
על פי דיווח של כתבת חדשות 12, דפנה ליאל, חברת הכנסת טטיאנה מזרסקי ממפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, עברה תאונת דרכים בדרכה לכנסת ופונתה לקבלת טיפול רפואי ובדיקות בבית חולים. עם זאת, מזרסקי תיאלץ להגיע לכנסת בכדי לקחת חלק בהצבעה על פיזורה של הכנסת.
 
בציוץ שהעלתה ליאל נכתב כך: "ח"כ טטיאנה מזרסקי מיש עתיד עברה תאונת דרכים בדרכה לכנסת, פונתה למיון לקבלת טיפול רפואי ובדיקות ותיאלץ להגיע לכנסת על מנת לא לפספס את ההצבעה על החוק לפיזור הכנסת. היא צפויה להגיע לכנסת תוך כשלוש שעות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רפואה שלמה ומהירה (ל"ת)
    סוניה 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    עוד "נורווגית" שעולה למשלמי המיסים 3 מיליון בשנה
    ארנון תל-אביבי 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די לביזבוזים של ממשלת השינוי ל-ר-ע-ה לא שכחנו 50 מיליון לבית הפרטי של "המעון הרשמי" בבירת ישראל רעננה את 53,000,000,000 שנותנים לאיסלמיסטים רע"מ את 200,000,000 שנתנו כסף קרן לקנות את ראינה זועבי את ההקצבה בסל הבריאות לשינוי קול .
    סגור