רכב

אלפי נהגים בדרך למוסך: פורד מזהירה מהתרסקות של רכבים

פורד מנפיקה ריקול עבור הדגם F-150 Lightning של המותג, תוך שהיא מציינת בעיה עם לחץ אוויר בצמיגים שמגביר את הסיכון להתרסקות
מערכת ice |  2
פורד (צילום unsplash)
חברת פורד פרסמה זה היום (שלישי) ריקול בטיחותי ראשון בטנדר ה-F-150 Lightning הכל-חשמלי שלה. לפי יצרנית הרכב האמריקאית, הבעיה נוגעת למערכת ניטור לחץ האוויר בצמיגים של ה-EV, אך משפיעה רק על משאיות המסופקות עם צמיגים בגודל מסוים.
פורד F-150 Lightning הוא הטנדר הכל-חשמלי הראשון של המותג ויש לו את היתרונות להיות הרכב האולטימטיבי במשחק האימוץ של EV ברחבי העולם, במיוחד בארצות הברית, שם סדרת ה-F היא האלופה הוותיקה במשאיות.
 
משלוחים ראשונים של Lightning החלו באביב האחרון והמשוב הראשוני של הלקוחות היה חיובי למדי. היום, לעומת זאת, פורד הודיעה על ריקול ראשון של תאימות לבטיחות ב-F-150. פורד מצהירה שבעיה זו קיימת מכיוון שערך לחץ ניפוח קר של הצמיג המומלץ במודול בקרת הגוף (BCM) הוגדר באופן שגוי ל-35 psi ולא ללחץ הניפוח הנכון של 42 psi. לחברת מכוניות פורד:
לחץ ניפוח נמוך בצמיגים עלול להוביל להתנהלות לקויה ברכב ולאובדן שליטה אפשרי על הרכב, מה שמגביר את הסיכון להתרסקות. פורד מעודדת לקוחות לבדוק את נתוני לחץ האוויר בצמיגים שלהם המופיעים בתווית מידע הצמיגים והטעינה הממוקמת בתוך משקוף הדלת הקדמית בצד הנהג. לפי פורד, הריקול משפיע על 2,666 רכבי Lightning בארצות הברית ו-220 בקנדה. אין כרגע תאונות או פציעות הקשורות לבעיית ה-TPMS.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה??? השתגעתם? זה משאית או טנדר?? (ל"ת)
    משה 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    .
    נודר 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשו טרנסלייט מאנגלית
    סגור