רכב

ריקול ענק למאות אלפי רכבים: פורד באזהרה ללקוחות

חברת פורד הודיעה על ריקול ענק בארה"ב של 350 אלף מכונית, כתוצאה ממקרים של בעירה פתאומית ולא מוסברת של המנוע: "אנחנו עובדים מסביב לשעון על מנת לקבוע מהו הגורם השורשי לבעיה"
מערכת ice | 
הנזק ברחוב האורן בחיפה (צילום יוסי וייס, חברת החשמל)

חברת פורד הודיעה על ריקול ענק בארה"ב. במרכז ההודעה של החברה, ניצבות 350 אלף מכוניות של רכבי השטח מדגמי 2021 של Expedition ו-Lincoln Navigator. בהן אף 39,000 רכבים שבחברה מזהירים שלא להחנות במקום סגור בשל סכנה של התלקחות המנוע. כך עולה מדיווח של כלי התקשורת בארה"ב.
 


על פי פרסום של ה-CNBC, נכון לעכשיו החברה לא יודעת לשים את האצבע על הסיבה לבעירה של מנועים בחלק מהמכוניות, שאף גרמה לפציעה של אדם, ול-16 מקרים מדווחים של שריפה מתחת למכסה המנוע. נתון מדאיג נוסף הוא שבחלק מהמקרים החלה הבעירה גם בזמן שהמנוע היה כבוי.

 



"אנחנו עובדים מסביב לשעון על מנת לקבוע מהו הגורם השורשי לבעיה, ולפתור אותה כדי שלקוחות יוכלו להמשיך ליהנות משימוש בכלי הרכב שלהם", ציטטו את ג'פרי מרנטיק, המנהל הכללי של רכבי נוסעים של פורד, במגזין האמריקאי.
 


אלא שהריקול במכוניות הוא לא הצרה היחידה של החברה, כאשר על פי הדיווחים יצרנית הרכב תבקש להוריד מהכביש גם כ-310,000 משאיות כבדות, בהן נמצא שכרית האוויר של הנהג עלולה שלא להתנפח בתאונה. באשר למשאיות הסיבה דווקא ידועה, ולפי ההסבר שסיפקה החברה לכלי התקשורת בארה"ב: "אבק יכול להיכנס לחיווט כרית האוויר בגלגל ההגה ולנתק את החשמל", בהתאם קוראת החברה לבעלי המשאיות לפנות סוחרים מהם קנו את המשאית כדי לתקן את הבעיה.



 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה