רכב

פורד מגייסת אלפי עובדים, במה תשקיע 3.7 מיליארד דולר?

מפעלים חדשים, 6,000 מקומות עבודה, יותר רכבים חשמליים, ורכב מסחרי חדש. פורד בשורת השקעות וחידושיים בסכומי עתק, כשהיא משיקה גם רכבים חדשים
מערכת ice | 
פורד (צילום unsplash)

מעסיקים בשוק האמריקאי מתקשים כבר תקופה ארוכה למצוא עובדים, ועושים מאמצים כדי לשמר את העובדים הקיימים. אחת החברות המרכזיות שנראה שמוכנה לבצע כמה צעדים שאפתניים בנושא היא יצרנית המכוניות "פורד" שהודיעה היום (שישי) ע"פ פרסומים בגופי התקשורת בארה"ב, על גיוס של 6,200 עובדים, והשקעה של 3.7 מיליארד במפעלים בשלוש מדינות, כמו גם על הרחבת הייצור של רכבים היברידיים, והוספת דגם של רכב מסחרי חדש.

לפי הדיווח ב-CNN, יצרנית הרכב תשקיע 2 מיליארד דולר להקמת מפעל במישיגן, שיצור 2,000 מקומות עבודה חדשים. בין היתר ישמש הכסף כדי להגדיל את היצור של מכוניות חשמליות מדגם " F-150 Lightning plckup ". לפורד יש כבר כ-200,000 הזמנות מוקדמות לטנדר החשמלי, והדוגמאות הראשונות נמסרו ללקוחות בשבוע שעבר.
 



כמו כן, הכסף ישמש גם לייצור של טנדר "פורד ריינג'ר" בינוני חדש ומעוצב, וכן "פורד מוסטנג" חדש, אם כי החברה עדיין לא פירטה  את כל התוכניות, ולא ברור  האם ל"מוסטנג" הבאה תהיה גרסה חשמלית. 35 מיליון דולר נוספים יועברו ליצירת מרכז שירות לקוחות ואריזה חדשה לשליחת חלקי חילוף ישירות ללקוחות.

1.5 מיליארד דולר נוספים, יושקעו במפעל ההרכבה של החברה באוהיו כדי לבנות רכב מסחרי חשמלי חדש, שיוצג בסביבות 2025. החברה גם תשקיע כ-100 מיליון דולר במפעל מנועים ובמפעל הילוכים חדש. במיזורי, פורד מוציאה 95 מיליון דולר כדי להוסיף מפעל נוסף לייצור טנדרים מסחריים טרנזיט מונעי גז וטנדרים חשמליים E-Transit.
 


עוד צוין, בדיווח כי פורד תוציא עוד מיליארד דולר בחמש השנים הקרובות כדי לשפר את סביבת העבודה במפעליה, אמר יצרנית הרכב, כולל תאורה טובה יותר והתקנת מטעני EV בחניונים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה