רכב

טסלה מאכזבת את הלקוחות: מעכשיו תוסיפו כסף על השירות הזה

טסלה הודיעה כי שירות הניווט והרדיו שלה, שמגיע בחינם עם הרכב, יהפוך אחרי 8 שנים לשירות בתשלום
מערכת ice |  5
טסלה (צילום vecteezy, unsplash)
יצרנית המכוניות החשמליות טסלה ביצעה שינוי בשכבת קישוריות הנתונים החינמית שלה שיכולה להיות בעלת השפעה גדולה אופן השימוש של הלקוחות שלה בכלי הרכב שלהם. חבילת הקישוריות הסטנדרטית החינמית שכלולה ברכישה, (ניווט, מוזיקה עם בלוטות') תפוג כעת לאחר שמונה שנים.
בתקופה שבה חברות רכב מחפשות יותר זרמי הכנסה על ידי הטלת דמי מנוי לשימוש בתכונות שכבר נכללו בעבר ברכישת הרכב, המהלך של טסלה להטיל הגבלת זמן על השימוש בנתונים בהחלט מחליש את חווית הלקוח הכוללת.
 
לחברות אחרות יש קצת יותר ניואנסים בשירותים שהן מציעות. למשל, למכוניות BMW יש מפות שניתן לשדרג לאחר שלוש שנים תמורת תשלום, ותכונות הניווט היותר מובחרות של BMW (ואורות גבוהים אוטומטיים) ננעלות מאחורי מנוי ConnectedDrive שעולה 50 דולר לשנה. ואם אתם רוצים מפות לווין באאודי, תשלמו 84.99 דולר לחודש עבור שירות ה-MMI Navigation Plus המובחר שלה.
 
רכבי טסלה כללו בעבר תכונות פרימיום של נתונים כמו הזרמת מוזיקה וסרטים, עדכוני מצלמות אבטחה חיים וגלישה באינטרנט, אבל החל מה-30 ביוני 2018, הכל ננעל מאחורי מנוי Premium Connectivity של 10 דולר לחודש (או 99 דולר אם משלמים מדי שנה).
לכן, אם אתם מתכננים מתכנן לקנות ולשמור על הטסלה חדשה לפחות שמונה שנים, תצטרכו לחשוב על הרשמה לשירות החינמי מתישהו, אפילו רק עבור רדיו FM. אפשרויות קישוריות אלטרנטיביות הן נדירות מכיוון שיצרנית הרכב לא רק שמה הזרמת אודיו Bluetooth סטנדרטית מאחורי המנוי שלה, אלא גם מסרבת לשלב פלטפורמות המחוברות לסמארטפונים כמו CarPlay ו-Android Auto.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הגיע הזמן לחנך את יצרני המכוניות מחדש
    כסף מדבר 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תתנו יד לתופעה, גם אם זה כסף קטן, כל בן אדם עם שכל יבין שמדובר פה בבחינת מודל כלכלי חדש שהוא ממש זדוני עבור הלקוח, הלקוח יכול להעביר את הפעדבק שלו בזה שהוא פשוט לא יגע בשירות הזה ולא במוצרים של החברה. לא נורא טסלה, יש גם טויוטה או יונדאי
    סגור
  • 2.
    רק חבל שאין פה שום דבר חדש
    חח אתר מביך כמו תמיד 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמיד היה את החיוב הזה, לבעלי SR (דגם הכניסה) היה חודש חינם, ולבעלי LR ו P היה שנה חינם זה הכל, לא שונה מגבייה של שירותי דרך של יצרנים אחרים רק שפה מקבלים הרבה הרבה יותר. אבל למה לבדוק עובדות אם אפשר לפרסם כותרות מפוצצות ושקריות
    סגור
  • יש לי כבר מדצמבר sr ועדיין הקישוריות חינם (ל"ת)
    מאסק 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים.
    פראיירים לא מתים רק 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לשים על אוטו 200 אלף ויותר בשביל להיותלקוח בתשלומים.. חחח חיים בסדרה.. אני אוותר על האוטו ואם צריך אפרוץ לו את הממשק ואטען לתוכו ספוטיפיי ורדיו על אינטרנט
    סגור
  • בטח נוסע ביונדאי (ל"ת)
    רמי 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור