רכב

קטל בכבישי ירושלים הלילה: שני הרוגים בתאונות דרכים

אחד ההרוגים הוא הולך רגל בן 70 שנהרג כתוצאה מפגיעה של אוטובוס שסטה ממסלולו ברחוב ירמיהו בירושלים והשני, גבר כבן 40 נהרג לפנות בוקר כתוצאה מפגיעה משאית ברכב פרטי וניידת משטרה שעמדו בצד הדרך בכביש 50 סמוך למחלף בן ציון
מערכת ice | 
אוטובוסים אילוסטרציה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
הלילה הקטלני בכבישי ירושלים גבה את חייהם של שני בנאדם ושישה בני אדם נוספים נפצעו. התאונה הראשונה הלילה בה נהרג הולך רגל בן 70 אירעה עקב סטייה של אוטובוס ממסלולו ברחוב ירמיהו שלאחר מכן התנגש באתר בנייה. על פי ממצאי המצלמות במקום האירוע, היא נגרמה עקב איבוד שליטה של הנהג על האוטובוס בגלל שרכב פרטי נכנס למסלול נסיעתו שלא כחוק. מה שהוביל לפגיעת האוטובוס בהולך רגל בן 70.
 
הולך הרגל פונה במצב אנוש על ידי כוחות ההצלה לבית חולים שערי צדק שם קבעו את מותו. עוד נפגעו בתאונה נהג האוטובוס שנפצע באורח בינוני ואדם נוסף שנפצע באורח קל. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע. 
 
התאונה השנייה אירעה בשעה חמש לפנות בוקר וגבתה את חייו של גבר כבן 40. סיבת התאונה היא התנגשות של משאית בניידת משטרה ורכב פרטי שעמדו בצד כביש 50. כוחות צוות מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי ל-4 פצועים נוספים ביניהם גבר כבן 30 במצב קשה הסובל מחבלה רב מערכתית, נער כבן 17 וצעיר בן 19 במצב בינוני שסובלים מחבלות, ונהג המשאית, גבר כבן 29 במצב קל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה