רכב

יונדאי שוב מורידה אלפי רכבים מהכביש: "עלולים לגרום לפציעה"

יותר מ-15,000 רכבי יונדאי נקראו למוסכים בשל בעיית ייצור שעלולה לגרום לפציעה חמורה, זה הריקול השני שנרשם לאחרונה באוסטרליה
מערכת ice |  2
רכבי טויוטה ויונדאי (צילום unsplash, pixabay)
במהלך השבוע האחרון, מחלקת התשתיות, התחבורה, הפיתוח האזורי והתקשורת באוסטרליה, פרסמה ריקול של 15,080 מכוניות מדגם יונדאי ווניו בין השנים 2020 עד 2022 בשל תקלה חמורה שהתגלתה.
"בשל בעיית ייצור, מתנפח מותחן חגורת הבטיחות עלול להישבר כאשר הוא נפרס במקרה של תאונה", אמרו במחלקה. "אם מתנפח מותחן חגורת הבטיחות נשבר, שברי מתכת עלולים להניע במהירות גבוהה לעבר נוסעי הרכב ועלולים לגרום לפציעה חמורה".
 
חברת יונדאי מוטור אוסטרליה תיצור קשר עם בעלי הרכבים המושפעים בכתב, בבקשה לקבוע פגישה עם סוכנות יונדאי המועדפת עליהם כדי "לבדוק ולתקן את הרכיב, ללא תשלום". רשימה מלאה של מספרי VIN או מספרי זיהוי של רכב ניתן למצוא באתר היעודי של החברה.
רק לאחרונה, אלפי מכוניות נוספות של מותג הרכב הקוריאני יונדאי הוחזרו בהוראה ממשלתית למוסכים, זאת על רקע חשש שהן עלולות לעלות באש גם אם הן במצב של חנייה. הריקול פורסם על ידי משרד התשתיות והתחבורה עבור דגמי יונדאי סנטה FE (DM) שיוצרו בין 2015 ל-2017.
הודעת הריקול אומרת שיש רק 9,000 מכוניות שנפגעו. עקב פגם בייצור, נאמר בהודעה, לוח המעגלים במודול מערכת הבלימה נגד נעילה (ABS) עלול לקצר כאשר חלקים שנחשפים ללחות. הדבר עלול לגרום לשריפה, גם אם המכונית כבויה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק מכונית יפנית
    תמים 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מכונית יפנית, לא קוראינית ולא אירופאית
    סגור
  • 1.
    האוטו הבא שלי פורד מודל A (ל"ת)
    עמית 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור