רכב

נתיבי איילון נחסמו: אחת המפגינות - אחראית התחבורה בעיריית ת"א

בעוד מפגינים חסמו לתנועה את איילון דרום, מיטל להבי, מחזיקת תיק התחבורה בעיריית תל אביב כתבה: "כאחראית על התחבורה בת״א-יפו והקהילה הגאה, היום אני לא דואגת לזרימת התנועה, אני גאה היום במחאה. הקרב היום הוא על הדמוקרטיה והשוויון"
מערכת ice |  1
עומס תנועה באיילון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
"יום השיוויון" במסגרתו מוחים מתנגדי הרפורמה ודורשי ההשתתפות בנטל, שוב עובר איך לא? עם חסימות לא חוקיות של נתיבי איילון, מה שהפך לאחד מסמלי המאבק הנוכחי - השיתוק של השגרה בישראל למען ההפגנה.
בעוד מפגינים חסמו לתנועה את איילון דרום, מיטל להבי, מחזיקת תיק התחבורה בעיריית תל אביב כתבה: "כאחראית על התחבורה בת״א-יפו והקהילה הגאה, היום אני לא דואגת לזרימת התנועה, אני גאה היום במחאה. הקרב היום הוא על הדמוקרטיה והשוויון".
 
במסגרת יום השיבוש הלאומי בנושא השוויון, 250 מפגינים בצומת מצודות, קריית שמונה. מוחים על היעדר שוויון בנושאי בטחון ולאור קיצוץ תקציב המיגון. "תקציב המיגון של קריית שמונה נחתך לאפס בתקציב המדינה". הדגישו המוחים. 
 
"אין מיגון אין מיון רק לשרה יש מימון" צועקים המוחים. במהלך ההפגנה הרימו המשתתפים מייצג על מחדל היעדר מיגון באזור אצבע הגליל. אנשים בסוכת לובשים מסכות אב"כ..  
במהלך ההפגנה נזרק חזיז על ידי תומך רפורמה. תושב העיר קריית שמונה.  המשטרה עצרה את הזורק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מצעד אז יוצאים להפגנה,סבבה קפצתם על העגלה, (ל"ת)
    שקד ירושלים 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור