רכב

עודד שריקי לא לבד: מי מייבא רולס רויס ב-4 מיליון שקל?

אחרי שהקבלן העשיר מנתיבות הביא בייבוא אישי את רכב היוקרה ב-4 מיליון שקל, יירשם יבוא נוסף עוד השנה. על פי משרד התחבורה, צפויה להגיע לישראל השנה גם מכונית רולס רויס גוסט (GHOST) ראשונה, שבדומה לקאלינן שנרשמה לראשונה השנה, תיובא ארצה ביבוא אישי. והמחיר? כארבעה מיליון שקל
מערכת ice |  1
רולס רויס עודד שריקי (צילום מורדי יפרח)
עודד שריקי לא לבד. הרולס רויס הראשונה בישראל, ששייכת לקבלן העשיר מנתיבות כבר לא לבד, כאשר יירשם יבוא נוסף עוד השנה. על פי משרד התחבורה, צפויה להגיע לישראל השנה גם מכונית רולס רויס גוסט (GHOST) ראשונה, שבדומה לקאלינן שנרשמה לראשונה השנה, תיובא ארצה ביבוא אישי. והמחיר? כארבעה מיליון שקל
רק לפני כמה חודשים כזכור, פרויקט יבוא אווירי ייחודי שהתרחש לאחרונה בהצלחה, הנחית בישראל רכב רולס רויס יחיד מסוגו. מדובר במבצע הטסה של חברת רות קרגו, המתמחה בייבוא רכבי יוקרה, שהנחיתה בישראל את הרולס רויס מדגם דוהן קבריולט בשווי מוערך של מעל לארבעה מיליון שקלים. 
 
האדם שעבורו יובאה המכונית הוא הקבלן המיליונר מנתיבות - עודד שריקי. שריקי, הבעלים של חברת ארזי הנגב, שגם ידוע בחיבתו לרכבי יוקרה וספורט נוצצים רכש את הרולס רויס, וזו לא הפעם הראשונה שהוא רוכש רכב יוקרה בכלל, ורולס רויס בפרט.

צילום: מורדי יפרח
הקבלן הנתיבותי מחזיק באחד מציי הרכב היקרים בעולם, ודיווחי עבר ייחסו לו רכישת רכב בודד ב-30 מיליון שקלים. ספציפית כשמדובר ברולס רויס, זה כבר הדגם השלישי של היצרנית היוקרתית שהוא מייבא  באופן אישי לארץ. מורדי יפרח, שותף בחברת רות קרגו, ומי שעומד מאחורי הטסת הרולס רויס מסר ל-ice כי מדובר בדגם שמיוצר במהדורה מוגבלת, על פי הזמנה אישית בלבד. הדגם של שריקי, כמו שאפשר לראות בתמונות, הוזמן בצבע לבן וסולידי יחסית לרכבים האחרים בצי שלו, ובעל ריפוד בהיר וגג נפתח. 
הייחודיות בסיפור היבוא הזה הוא העובדה שהמכונית לא הגיעה בתובלה ימית אלא הוטסה מארצות הברית בגרר מיוחד של רכבי יוקרה. הרולס רויס של שריקי נחתה ארץ לפני שבוע כשמאחוריה קילומטראז' אווירי מרשים של 9,000 ק"מ, וסיכמה מבצע מורכב של הטסת רכב יוקרה בין יבשות.

שריקי עצמו ידוע בתור המיליונר מנתיבות שבנה לו אחוזת ענק בעיירת הפיתוח הדרומית. בחנייה שלו חונים כאמור, עוד רכבי יוקרה וביניהם, לפי דיווחים, נכללים: רולס רויס פאנטום, מקלארן אס 720, רולס רויס גוסט, בנטלי מולסאן, למבורגיני אוונטדור, פרארי 458, ג'יף רנגלר, בנטלי קונטיננטל, וכעת – גם הרכש החדש שהגיע בשבוע שעבר.
יפרח מציין את המבצע המוצלח ומודיע שהרולס רויס - למרות מיליוני השקלים ששווה - היא לא המילה האחרונה בתחום הרכב בישראל. בעוד חודש, כך לפי יפרח, אמור לנחות בארץ רכב מסוג בוגוטי שישבור את שיא המחיר לרכב בישראל. עד אז, שריקי יhהנה מהתהילה של הרולס רויס החדשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שובי דובי כולם כאן יחדיו
    בסד 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא נכון כלל יש כמה גוסט בארץ גם מהמודל החדש יש כבר 2 אז אי אפשר לאמר שזה הראשון בישראל יש 3 גוסט מוזל קודם 2 גוסט מודל חדש 1 קבריולט הזו 1 קופה 2 קולינאן 1 פאנטום אז טעיתם כי יש כבר 5 גוסט בארץ
    סגור