הטיפ היומי

שבוע השקעות קריפטו - פרק 1: קנייה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים

הסחר במטבעות דיגיטליים נמצא במגמת עלייה מתמדת – ויתור על השקעה במטבעות הממשלתיים לטובת לדרך חדשה מחוץ לבנק. אז מה עדיף, שקל או ביטקוין? אלי בז'רנו, מנכ"ל ומייסד זירת המסחר Bit2c, עושה סדר

בשיתוף Bit2c | 
בשנים האחרונות נכנסו לישראל חברות שפתחו עבור משקיעים פוטנציאליים זירות מסחר אטרקטיביות בקריפטו - מטבעות דיגיטליים. היום ניתן לומר בוודאות כי לא מדובר בנחלתם של עשירים בלבד וכי כמעט כל אחד, בסיוע טלפון חכם, יכול למתג עצמו כמשקיע בזירת סחר דיגיטלית.
בעולם כבר קיימות כמה וכמה פלטפורמות שמאפשרות מסחר דיגיטלי באמצעות קריפטו, דוגמת BineBase או Coinbase, אם כי אינן מותאמות לקהל הישראלי - המסחר לא בשקלים ומן הסתם אותן זירות לא כפופות לרגולציה הפיננסית שחלה על התחום בישראל.
פלטפורמת Bit2c, שסיימה סבב השקעות ונמצאת לקראת הנפקה בתל אביב, הוקמה בדיוק כדי לתת מענה לצורך הזה. מדובר בזירת מסחר כחול-לבן שמאפשרת ללקוח הישראלי לסחור בקריפטו בצורה ישירה, בשיטת עמית לעמית (peer 2 peer) באופן שמזכיר את המסחר בבורסות המסורתיות.
"באמצעות הפלטפורמה, המשתמשים יכולים לקנות, למכור ולבצע פעולות מתקדמות יותר, כמו תכנון מוקדם של מכירה או קנייה תחת נסיבות עתידיות", מסביר מנכ"ל ומייסד  Bit2c, אלי בז'רנו, "אנחנו צופים שבעתיד תתאפשרנה עוד פעולות של רכישה וקנייה באמצעות המטבע הווירטואלי".
"יש לראות במידע המפורסם כפרסומת כמשמעותה בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו-2016"
לפרקים נוספים במסגרת הטיפ היומי - שבוע השקעות קריפטו, לחצו כאן