ארה"ב בעקבות רומן אברמוביץ': לאן הבריח את מטוסיו?

לא מפסיק להסתבך: בית המשפט הפדרלי בניו יורק קבע כי המיליארדר הרוסי-ישראלי הבריח שני מטוסים מארה"ב בניגוד לסנקציות המוטלות על אנשי עסקים רוסים, אחד מהם שווה כ-350 מיליון דולר
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ' (צילום יוטיוב/ BBC News)
בית המשפט הפדרלי בניו יורק חתם היום (שני) על צו המאשר כי רומן אברמוביץ' הבריח שני מטוסים מארצות הברית, בניגוד לסנקציות שהוטלו על ידי אנשי עסקים רוסים בעקבות פלישתה של רוסיה לאוקראינה לפני כחצי שנה. 
המטוסים הקשורים לאברמוביץ' הם מטוס דרימליינר מדגם בואינג 787-8 ו- Gulfstream G650ER, לפי מסמכים שהוגשו לבית המשפט המחוזי של ארה"ב במנהטן. התובעים אמרו כי שני המטוסים הוטסו במרץ לרוסיה, תוך הפרה של מגבלות הייצוא של ארה"ב שהוטלו בעקבות המתקפה של רוסיה על אוקראינה.
הבואינג, שעל פי רישומי בית המשפט שווה סכום עתק של 350 מיליון דולר, נמצא כעת בדובאי,  בעוד שעל פי רישומי בית המשפט, מטוס הגולף נמצא ברוסיה. 
אברמוביץ' לא מפסיק להסתבך. כזכור, רק בשבוע שעבר פורסם בוול סטריט ג'ורנל כי לאחר שבעקבות הסנקציות על רוסיה הוקפאו יותר מ-7 מיליארד דולר בנכסים באי ג'רזי הקשורים לאיש העסקים הרוסי-ישראלי, כעת פקדים באי, מנהלים חקירה נגד האוליגרך, בעוון חשד לעבירות הקשורות ברכישות חברות הנפט ברוסיה בשנות ה-90', וכן בניסיון לחמוק מהסנקציות בבריטניה, שביצע לכאורה שותפו העסקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה