השוק

נזק במיליארדי דולרים: זו המדינה שהסתבכה בחרם הרוסי

גזפרום מחרימה את גרמניה ועלולה לגרום למשלם המסים הגרמני לנזק במיליארדי דולרים בשנה בשל הצורך למצוא ספקית גז חלופית למדינה
מערכת ice |  1
בלוני גז (צילום Unsplash, Freepik, Pixabay)
הסנקציות של גזפרום, ענקית הגז הרוסית וחברות הבת שלה עלולות לעלות למשלמי המסים הגרמנים ומשתמשי הגז תוספת של 5 מיליארד יורו (5.4 מיליארד דולר) בשנה לתשלום עבור מציאת מקור גז חלופי, כך דיווח השבועון וולט אם סונטג, בציטוט נציגי התעשייה.
במאי החליטה רוסיה להפסיק את שיתוף הפעולה עם גזפרום גרמניה, שהייתה חברת הבת הגרמנית של גזפרום, לאחר שברלין הכניסה את החברה לניהול נאמן עקב פלישת רוסיה לאוקראינה. 
 
מאז, רגולטור האנרגיה של הבונדסטאג הפועל כנאמן, נאלץ לקנות גז חלופי בשוק כדי לקיים חוזי אספקה ​​עם שירותים עירוניים גרמנים וספקים אזוריים. משרד הכלכלה מעריך שנדרשים תוספת של 10 מיליון מ"ק ליום, אמר דובר המשרד, שאישר מספר שצוטט על ידי העיתון.
"הכמויות נרכשות בשוק ובמחירי שוק. לא ניתן למסור מידע על הסכומים המדויקים בשל חיסיון מסחרי", אמר הדובר בתגובה שנשלחה במייל. בשבועון נאמר כי העלות הנוכחית תהיה כ-3.5 מיליארד יורו בשנה וכי עלויות נוספות עשויות לנבוע ממילוי מתקן אחסון הגז הטבעי של רהדן, ששר הכלכלה רוברט האבק הזמין ביום רביעי.
עוד נכתב בעיתון כי העלויות הנוספות יועברו לספקי האנרגיה וללקוחות הקצה בצורה של היטל גז החל מאוקטובר, בסך הכל מדובר בנזק כלכלי למדינה בהיקף של כ-5 מיליון יורו. דובר המשרד אמר שהאספקה ​​אינה בסיכון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסוף
    ולאדי זבל מסריח 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ממש מרוצה מהתאוזה האירופאית והסנקציות .הגרמנים השמאלנים נותנים לעצמם בעיטה בראש ומיתפלאים שזהכואב מאוד. המוסלמים מזיינים אותם ואת בנותיהם ונשותיהם ודור העתיד הצעיר המוסלמי שם כבר מהווה .45%מהנאצים. השבחת הגזע העליון בעיצומה .וכך בשאר אירופה.אסור היה לתת לאוקראינה לקבל חברות בנטו.זאת חוצפה.ורק זבל יהודי זלנסקי חשב שרוסיה זה חברים ושהעולם קומדיה
    סגור