קריירה ולימודים

דני קושמרו חושף לראשונה: "זה משהו שאני לא אהיה"

אז האם דני קושמרו ירוץ לפוליטיקה? המגיש השיב: "קודם כל מי שהחלפתי אותו בכסא אפילו היה ראש ממשלה לכמה רגעים, הוא היה המגיש הקודם של אולפן שישי. פוליטיקה זה מקצוע, אתה רואה עד כמה זה בדם שלהם"
מערכת ice |  2
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
באירוע להשקת מרכז חוסן של המרכז האקדמי רופין, מגיש אולפן שישי של חדשות 12 התארח לפאנל בנושא צמיחה וענה בין היתר גם על שאלה שרבים שואלים מאז שהחלה מלחמת 'חרבות ברזל', האם גם הוא יעשה את המעבר מהאולפן למשכן הכנסת.
אז האם דני קושמרו ירוץ לפוליטיקה? המגיש השיב: "קודם כל מי שהחלפתי אותו בכסא אפילו היה ראש ממשלה לכמה רגעים, הוא היה המגיש הקודם של אולפן שישי. פוליטיקה זה מקצוע, אתה רואה עד כמה זה בדם שלהם".
 
עוד הוא ציין: "אתה רואה איך מי שהיה והלך רוצה לחזור לשם, אין לי את הדרייב הזה, זה לא בנשמתי, אין לי את המרפקים, זה לא קל לבוא ולהשפיע, אם יש משהו שאני יודע שאני לא אהיה זה פוליטיקאי". 
רק לאחרונה, מגיש 'אולפן שישי' של חדשות 12, דני קושמרו, ביקר בלב הג'ונגל של האמזונס, אחד המקומות המבודדים והמרהיבים בכדור הארץ. הוא העביר שם 48 שעות במסגרת "עד הקצה", התוכנית שלו, הפרק צולם לפני ה-7 באוקטובר והוא סיפר על ההכנות לשידור במסגרת תכנית הבוקר של קשת 12 עם נסלי ברדה והוא נשמע נרגש במיוחד.
הוא סיפר: "היינו צריכים להתמודד עם הסכנות והפחדים שלנו; שכל רגע איזה נחש, או אפילו סתם נמלה אכזרית במיוחד יכולה לעקוץ אותך. זה קרה לנו, לא מעט מאנשי הצוות חטפו. אני יוכל לומר שבשבוע אחד ירדתי כמה קילוגרמים טובים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דני קושמרו
    אחת שאיכפת לה 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דני קושמרו היקר אתה יותר מדי טוב ורגיש כדי להיות בכנסת או בממשלה. אתה הכי טוב על המסך.
    סגור
  • מהמסך השפעה מוגבלת (ל"ת)
    מדינה בהפרעה 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור