קריירה ולימודים

מקדונלדס בארה"ב תשלם כסף לריאיונות עבודה?

מקדונלדס בארה"ב מתקשה לגייס עובדים. אחד ממנהלי הסניפים ברשת סיפר כי דמי האבטלה הממשלתיים גבוהים עד שאנשים אינם מעוניינים אפילו לעבוד והוא מוכן לשלם לאנשים רק כדי שיבואו לריאיון עבודה
מערכת ice |  1
מקדונלדס (צילום pixbay edit ice)
על פי דיווחים שפורסמו היום (חמישי) ברשת NTD האמריקאית, מקדונלדס בארצות הברית מתקשה לגייס עובדים בשל דמי האבטלה הממשלתיים הגבוהים שבגללם אנשים מעדיפים שלא לעבוד.
הקושי לאתר עובדים עלה שלב, עד שאחד מבעלי המסעדות של הרשת מטמפה פלורידה החליט לעשות  מעשה ולשלם כסף עבור ריאיונות עבודה והציב שלט לצד המסעדה שבו כתב: "קבל 50 דולר לריאיון עבודה". הסיפור נחשף על ידי משתמש בטוויטר שצילם את השלט  וכתב: "צ'ק-אין רגיל לאיך ששוק העבודה נמצא כרגע".
הבעלים של אותה המסעדה מחזיק ב-60 סניפים של הרשת והעיד באחד הריאיונות כי: "זה הקושי הגדול ביותר שחוויתי בכדי לגייס עובדים. אם לא נוכל להפעיל את מסלולי הדרייב-אין שלנו, כנראה שאיאלץ לשלם 50 דולר לריאיון עבודה". באותו היום פורסם שלט נוסף שבו כתוב, בואו לעבוד היום ותקבלו משכורת של 11.5 דולר לשעה. 
על פי הפדרציה הלאומית לעסקים עצמאיים באמריקה, 42% מהעסקים הקטנים באמריקה מתקשים לגייס עובדים לתפקידים השונים. 28% מהעסקים העלו את שכר העובדים בכדי להתחרות עם דמי האבטלה הגבוהים שהם בסכום הגבוה ביותר בשנים האחרונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלוואי בישראל
    סימ 05/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפהה להם הלווואי בישראל גם חחח
    סגור