קריירה ולימודים

המועצה מתפוצצת על קליש: "פועלת בעסקנות למען שכר סגניה"

לאחר שראש העיר חיפה איבדה את הרוב במועצה שתעסוק בפיטורי הסגנים בשכר וחברי המועצה מתכוונים לפנות לבית המשפט בדרישה לכנס את המועצה כבר הערב: "ממשיכה לעסוק בתרגילים פוליטיים פסולים כדי להרוויח עוד כמה ימי משכורת לסגנים שלה"
אביחי דלאל | 
עינת קליש-רותם, ראש העיר (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
ראש העיר חיפה, עינת קליש-רותם החליטה היום (רביעי) לדחות את מועצת העיר שתעסוק בין היתר בפיטורי סגני ראש העיר בשכר. במועצת השינוי והשפיות כפי שמכנים את עצמם חברי המועצה טוענים "קליש יודעת שאין לה רוב בקרב חברי המועצה ובקרב תושבי העיר, ממשיכה לעסוק בתרגילים פוליטיים פסולים כדי להרוויח עוד כמה ימי משכורת לסגנים שלה".
 מועצת השינוי עותרת כעת לבית המשפט בדרישה לחייב את קליש לכנס את המועצה הערב. ראש העיר חיפה החליטה לדחות את ישיבה מועצת העיר ליום ראשון. לפי מועצת השינוי "מדובר בטיעונים עסקניים הרחוקים מן המציאות, אשר כל מטרתם לשמור על המשכורות הפוליטיות המיותרות של סגניה".
כזכור, ביום ראשון האחרון הגישו 17 חברים ממועצת העיר בקשה לכינוס ישיבה ובה דרישה לפטר את שלושת סגני העירייה ולחדול מלשלם להם שכר: דוד עציוני, לזר קפלן ושהירה שלבי. חברי המועצה כוללים: 12 חברי מועצה מהאופוזיציה ו-5 מהקואליציה. המועצה הלעומתית, או בשמה "מועצת השינוי והשפיות" שיגרה מכתב לראשת העיר להדחת סגני ראש העיר, ולדבריהם אותם סגנים משקפים את התנהלותה הפוליטית והבזבזנית של עינת קליש רותם שהובילה את העיר, לדבריהם, למשבר כלכלי חריף ולשלל בעיות נוספות. שלשום, ראש העיר הסכימה לבקשת מועצת העיר. 
מועצת השינוי הודיעו: ״קליש שיודעת שאין לה רוב בקרב חברי המועצה ובקרב תושבי העיר, ממשיכה לעסוק בתרגילים פוליטיים פסולים כדי להרוויח עוד כמה ימי משכורת לסגנים שלה. במקום לפעול למען תושבי חיפה, קליש פועלת בעסקנות למען שכר סגניה. מוטב היה כי היתה נאבקת על שמירת על החוק כמו שהיא נאבקת לשמור על הכסא שלה. אנו פונים כעת לבית המשפט שיחייב אותה לכנס את המועצה הערב״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה