קריירה ולימודים

מרצ תוקפת את קליש-רותם: "מזמן איבדה את הדרך"

עינת קליש-רותם יצאה נגד נציג מרצ במועצת העיר שמתכוון להצביע בעד פיטוריה של סגנית ראש העיר הערביה בשכר: "אין סוף לצביעות?", מרצ: "אל תטיפי למרצ מוסר על על שיוויון וצדק חברתי"
אביחי דלאל |  1
מרצ תוקפת את עינת קליש-רותם (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל, ויקיפדיה/ אבישי טייכר)
הדרמה בעיריית חיפה נמשכת. לאחר שראש העיר עינת קליש-רותם איבדה את הרוב במועצת העיר ו-17 חברי מועצה מהאופוזיציה והקואליציה עתידים להצביע בעד פיטורי סגני ראש העיר בשכר, קליש-רותם ניסתה לצאת היום (שלישי) נגד נציג מרצ במועצת העיר תבור להט ואילו במרצ גיבו את להט ותקפו את ראש העיר. 
ראש העיר, קליש-רותם תקפה בדף הטוויטר שלה: "יו"ר נעמת, תמי ברק, ונציג מר"צ והקהילה הגאה במועצת העיר, תבור להט, עומדים שניהם להצביע מחר על הדחת סגנית ראש עיר מהציבור הערבי, שהירה שלהבי, הראשונה בהיסטוריה של העיר חיפה. אין סוף לצביעות?", סגן ראש העיר, נחשון צוק הצטרף והוסיף כי אין סוף לצביעות.
מרצ לעומת זאת החליטה לגבות את תבור  להט: "אובדן דרך וערכים של קליש. עינת קליש שנכנעה לחרדים ולקיצוניים בחיפה בכל תחומי החיים, לא תטיף למרצ מוסר על על שיוויון וצדק חברתי. אנחנו גאים בכך שלחיפה יש את נציג מרצ במועצה תבור להט. תבור ומרצ בחיפה הם עוגן של יושרה וערכיות בעוד שקליש מזמן איבדה את הדרך".
 
כזכור, ביום ראשון האחרון הגישו 17 חברים ממועצת העיר בקשה לכינוס ישיבה ובה דרישה לפטר את שלושת סגני העירייה ולחדול מלשלם להם שכר: דוד עציוני, לזר קפלן ושהירה שלבי. חברי המועצה כוללים: 12 חברי מועצה מהאופוזיציה ו-5 מהקואליציה. המועצה הלעומתית, או בשמה "מועצת השינוי והשפיות" שיגרה מכתב לראשת העיר להדחת סגני ראש העיר, ולדבריהם אותם סגנים משקפים את התנהלותה הפוליטית והבזבזנית של עינת קליש רותם שהובילה את העיר, לדבריהם, למשבר כלכלי חריף ולשלל בעיות נוספות. אמש, ראש העיר הסכימה לבקשת מועצת העיר. 
יעקב פיינגולד, מראשי מועצת השינוי אמר: ״כניעת קליש לדרישתנו היא ניצחון גדול של קואליציית השינוי. הגיע הזמן לשים סוף לכסף הפוליטי שקליש מבזבזת על חשבון תושבי  חיפה. לצערנו, לאור הניסיון המר עם קליש אנו נהיה מוכנים ודרוכים למקרה שיא שוב תשתמש במהלכים פוליטיים פסולים״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קליש מתחילה להישמע כמו יאיר נתניהו (בגימטריה = 7) (ל"ת)
    דור 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור