קריירה ולימודים

לאחר מכירת פסגות: מי תנהל קרנות ב-28 מיליארד שקל למורים והגננות?

לאחר עסקת המכירה של בית ההשקעות, קרנות ההשתלמות של המורים והגננות בחרו במיטב דש לניהול קרן ההשתלמות הגדולה ביותר בישראל, כאשר שתי הקרנות מנהלות כ-28 מיליארד שקל
כפיר אדר |  1
בתי השקעות (צילום יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, פלאש 90, freepik)
בחודש נובמבר 2020 הודיע דירקטוריון וועדת ההשקעות של קרנות ההשתלמות של המורים על החלטתם להעביר אחת מהקרנות בניהולם – קרן ההשתלמות של המורים התיכוניים, מורי הסמינרים והמפקחים -  מניהול בבית ההשקעות פסגות לניהול בבית ההשקעות של מיטב דש. היקף הסכומים המנוהלים של קרן זו עמד אז על כ-7 מיליארד שקל.
כעת, עם מכירתה של פסגות, זכה מיטב דש בהליך לבחירת מנהל ההשקעות לניהול ההשקעות גם של הקרן השנייה - קרן ההשתלמות למורים וגננות, כך שמהחודש בית ההשקעות מיטב דש ינהל את שתי קרנות ההשתלמות לעובדי ההוראה המנהלות יחדיו  כ-28 מיליארד שקל.
התיק אשר עבר בזמנו למיטב דש, הצטרף לשורה של קופות מפעליות המנוהלות בבית ההשקעות וכוללות את קרנות האחים והאחיות, קרנות ההנדסאים והטכנאים, האוניברסיטה העברית ועוד. בשנה החולפת, מיטב דש ניהול תיקים זכתה במספר גדול של מכרזים לניהול כספים של קופות גמל וקרנות השתלמות ענפיות.
איתן רותם, מנכ"ל מיטב דש ניהול תיקים, ציין: "אנו מודים לוועדת ההשקעות של המורים והגננות על בחירתם במיטב דש לניהול כלל נכסי הקרן. אנו מאמינים כי עם השלמת המעבר, יוכלו כלל העמיתים להנות ממערך ההשקעות האיכותי והמקצועי של מיטב דש, הן בתחום הסחיר והן בתחום האלטרנטיבי והלא סחיר בארץ ובחו"ל. הצמיחה החיובית שנרשמת בהיקף הנכסים המנוהל בחברת ניהול התיקים מהווה עוגן משמעותי לבית ההשקעות ומומנטום חיובי שיכול להעיד על העתיד".
פסח לנדסברג, מזכיר ומנכ"ל הקרנות, הוסיף: "לאחר חצי שנה של פעילות מוצלחת עם מיטב דש ועם מכירתה של פסגות השלמנו את המהלך להעברת ניהול כלל הנכסים שלנו לבית השקעות אחד. מיטב דש הינו מבתי ההשקעות הגדולים בישראל ואנו מאמינים ביכולותיו להמשיך ולסייע לנו להגיע לתשואות מצוינות לקרנות ההשתלמות לעובדי הוראה כפי שהשגנו עבורם בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מנהל?
    קובי 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אזרח עובד צ.ה.ל מי מנהל מעטה את החסכונות שלנו שההיו מנוהלים בפסגות?
    סגור