קריירה ולימודים

אשטרום מחלקת משרדים יוקרתיים בחינם, וזו הסיבה

אשטרום במהלך מפתיע: מתכוונת להעמיד משרדים לשימוש בחינם בפארק ההייטק בהוד השרון שברשות הקבוצה.. מי ייזכו במשרדים היוקרתיים ומה כולל השימוש?
מערכת ice | 
בני אוסמו אשטרום נכסים (צילום בני אוסמו סמנכ"ל ייזום אשטרום נכסים)
אשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, מודיעה היום (רביעי) על מהלך התנדבותי של החברה, כאשר תעמיד לשימוש משרדים יוקרתיים ללא עלות לתקופה של עד חצי שנה לרשותן של העמותות One day וכ"ן – עמותת כוח נשים, במסגרת קול קורא שהקבוצה פרסמה.
העמותות ישבו במתחם המשרדים הגמישים "Ashtrom Port" במיקום היוקרתי פארק ההייטק הוד השרון, שבבעלות החברה. זוהי הפעם השנייה שאשטרום נכסים מפרסמת קול קורא לעמותות, במסגרתו הן מקבלות משרדים ושימוש חופשי במתקנים המתקדמים של המתחם הכוללים, חדרי ישיבות חכמים, חלל אירועים, חדר כושר וחוגים.
 
בני אוסמו, סמנכ"ל ייזום אשטרום נכסים התייחס למהלך ואמר: "כחלק מקבוצת אשטרום אנחנו מאמינים כי יצירת ערך חברתי אינה נופלת בחשיבותה מיצירת ערך כלכלי, לכן בחרנו לפעול במספר מישורים על מנת לקדם סוגיות חברתיות וסביבתיות המעסיקות אותנו כחברה. אנו מאמינים כי באמצעות יצירת מערכת תומכת, נוכל להניע את חברי המתחם להעביר זאת הלאה".
לפני חודש דיווחה אשטרום על חתימת הסכם משמעותי עם קבוצת הביטוח והפיננסים הפניקס ועם שותפות אקרו נדל"ן. על פי ההסכם, תרכוש אשטרום נכסים מידי הפניקס ואקרו נדל"ן זכויות של כ-80,000 מ"ר במתחם האלף, שגם הוא עתיד להוות מרכז עסקים מרכזי במערב ראשון לציון, המהוות כ-22.5% מתוך כלל הזכויות, בהיקף של כ-355,000 מ"ר שבידי הפניקס ואקרו נדל"ן במתחם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה