קריירה ולימודים

זה הג'וב החדש והבלתי צפוי של ניימאר

כוכב הכדורגל יתחיל הערב קריירה חדשה, לאחר שכבר התנסה בתחום בעבר. מה הוא עומד לעשות וכמה כסף הוא יקבל על זה?
יאיר מור | 
ניימאר (צילום ניימאר מתוך אינסטגראם)
לכוכב הכדורגל הברזילאי ניימאר דה-סילבה סנטוס ג'וניור, המוכר כמובן בשמו הפרטי בלבד, יש עבודה חדשה: פייסבוק הכריזה אתמול (חמישי) כי החתימה את כוכב פאריס סן ז'רמן בן ה-29 על חוזה בלעדיות לשידור משחקים בפלטפורמת שידורי המשחקים שלה, Facebook Gaming. סכום העסקה לא נמסר.
ניימאר אינו זר לתחום הגיימינג: הוא כבר שידר בעבר משחקים כמו CounterStrike ו-Call of Duty, אך אז זה היה באתר Twitch שבבעלות אמזון. כעת, הוא התחייב לשדר משחקים באופן קבוע "מספר פעמים במהלך כל חודש" בפייסבוק גיימינג, כאשר פעם בחודש הוא אף ישחק מול סטרימרים אחרים בפלטפורמה.
ניימאר הוא אחד האנשים היותר פופולארי ברשתות החברתיות של מטא: יש לו יותר מרבע מיליארד עוקבים באינסטגרם ופייסבוק, כאשר באחרונה הוא נהנה מכ-88 מיליון עוקבים. כל אותם עוקבים, וכמובן כל משתמש אחר ברשת החברתית הגדולה בעולם, יוכלו לצפות במשחק הראשון של ניימאר הערב (שישי) ב-21:00 לפי שעון ישראל
ניימאר כתב לעוקביו ברשת החברתית כי "גיימינג הוא אחת התשוקות הגדולות ביותר שלי, ואני מתרגש להכריז שאני היוצר החדש ב-Facebook Gaming!"
וויליאם פימנטה, מנהל שותפים אסטרטגיים בפייסבוק גיימינג, אמר כי "כמו כדורגל, גיימינג מאחד אנשים ללא גבולות או (הבדלי) שפות, והגישה העולמית שלנו לתמיכה ביוצרים היא אחת הדברים שמייחדים את פייסבוק גיימינג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה