קריירה ולימודים

גוגל שילמה לעובדים שכר של 0 דולר וזו הסיבה

על פי הדיווחים, חלק מעובדי Google קיבלו נשכורת של $0 עקב תקלה, אבל זו לא הפעם הראשונה שנרשמת תקלה שכזו. מה הגורמים המרכזיים שגורמים לתקלות שכאלו ביום החשוב ביותר לעובדים בחודש?
מערכת ice |  3
גוגל (צילום ויקיפדיה, pixabay)
הפתעה בתלוש השכר. חלק מעובדי גוגל גילו שכל תלוש המשכורת הראשון שלהם בשנת 2022 נשלח לחשבונות הפרישה שלהם עקב שגיאה טכנית ולכן בפועל קיבלו 0 דולר, כך לפי בלומברג. העובדים כינו זאת "פייפוקליפסה 2022".
בהודעה שפורסמה באתר משאבי האנוש הפנימי של ענקית חיפוש התוכן באינטרנט, גוגל התנצלה בפני כלל העובדים והבטיחה להם שהשגיאה תתוקן עד יום שני לכל היותר, כך דווח בבלומברג. החברה לא הגיבה לבקשת פורבס לאשר את האירוע.
 
תקלות בשכר לא תמיד מכווצות את תלושי השכר. במהלך חודש דצמבר, חלק מעובדי מדינת קונטיקט קיבלו הודעה שהם יקבלו שכר משולש, אם כי השגיאה תוקנה במהרה, כך דיווח קונטיקט אינסיידר. באוקטובר, PBS דיווחה כי ארה"ב רבות עובדי משרד החוץ, כולל חלקם המשרתים מעבר לים במקומות מסוכנים, קיבלו שכר נמוך באלפי דולרים עקב שגיאות טכניות,.
עובדי EMS בעיר ניו יורק קיבלו תשלום יתר של 3.5 מיליון דולר בין מרץ לאוגוסט, כאשר בונוסים המיועדים ל-20 עובדים ניתנו בטעות לכל 3,590 העובדים, כך דיווח EMS1. התקפת תוכנת כופר מתמשכת על חברת משאבי האנוש Kronos השפיעה על תלושי השכר במספר מקומות עבודה והותירה עובדים בשלושה בתי חולים בפלורידה בתשלום נמוך במשך שבועות, כך דיווחה תחנת הטלוויזיה WJXT.
הגורמים המובילים לבעיות בשכר הם טכנולוגיה לקויה, שגיאות ועיכובים, כגון הגשת כרטיסי עבודה באיחור, על פי סקר משנת 2020 של Kronos ו-American Payroll Association. הסקר מצא גם כי 57% מאנשי השכר השתמשו ב"תהליכים ידניים מיושנים או פתרונות משולבים בצורה גרועה" וכי אחד מכל חמישה הודה כי חתך פינות כדי לוודא שהשכר הסתיים בזמן.
מכון כוח האדם מצא שגברים היו פחות מוכנים מנשים להודיע ​​למעסיקיהם על תשלום יתר בשוגג. בממוצע, גברים היו מוכנים לשלשל לכיסו 623 דולר בשכר נוסף לפני שהעלו את הנושא, בהשוואה ל-258 דולר לנשים, מצא המחקר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גוגל מצחיקים
    יסמין נגבי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לרחם, עובדיי גוגל מתוגמלים וזה מקום נהדר לעבוד בו וזה ידוע. ועדיין, גוגל קורעים אותי מצחוק.
    סגור
  • 2.
    בסרט
    שמ 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופרמן ה 1 מבצע אחד השחקנים שעובד בחברה שמעסיקה עשרות אלפי עובדים תרגיל מחוכם - הוא מעביר לכל העובדים משכורת בדולרים שלמים.כל הסנטים שאחרי הנקודה בתלוש מועברים לחשבונו הפרטי ולא נרשמים בתלושי השכר.נהייה מיליונר.אולי זה התרגיל של חשב השכר בגוגל?
    סגור
  • 1.
    משכורות בארה"ב
    חן אברדין 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארה"ב משולמות המשכורות בכל שבוע, לא בכל חודש כמו בישראל. אז על איזה שבוע שולמה משכורת 0 דולר?
    סגור