דיגיטל וטק

גוגל בהתראה חמורה למיליארדי משתמשים: אתם חייבים לעדכן מיד

אזהרת שדרוג חדשה רצינית לשנת 2022 לכל שני מיליארד המשתמשים של הדפדפן פורסמה על ידי גוגל, כאשר חשפה 37 פרצות אבטחה וסיווגה 10 מהפגיעויות הללו כמהוות רמת איום 'גבוהה' עם פריצה נוספת שדורגה כמסוכנת באופן קריטי. מה עליכם לעשות?
מערכת ice |  1
פייסבוק וגוגל משתפות פעולה עם האקרים (צילום pexels, unsplash)
משתמשי גוגל כרום צריכים להיות בכוננות גבוהה. לאחר מספר שובר שיא של התקפות בשנה שעברה, גוגל כבר פרסמה אזהרת שדרוג חדשה רצינית לשנת 2022 לכל שני מיליארד המשתמשים של הדפדפן.
גוגל אישרה את החדשות בפוסט חדש בבלוג, שבו חשפה 37 פרצות אבטחה משמעותיות שהתגלו. גוגל סיווגה 10 מהפגיעויות הללו כמהוות רמת איום 'גבוהה' עם פריצה נוספת שדורגה כמסוכנת באופן קריטי. משתמשי לינוקס, macOS ו-Windows כולם מושפעים וצריכים לנקוט פעולה מיידית.
 
בתגובה לאיומים אלו, גוגל פרסמה את Chrome 97, גרסה חדשה ועיקרית של כרום, לכל המשתמשים. גוגל מזהירה כי מהדורה זו (מספר גרסה מדויקת 97.0.4692.71) "תושק במהלך הימים / השבועות הקרובים". זה אומר שאולי לא תוכל להגן על עצמך באופן מיידי.
כדי לבדוק אם אתה מוגן, נווט אל הגדרות> עזרה> אודות Google Chrome. אם דפדפן Chrome שלך ​​רשום כ-97.0.4692.71 ומעלה, אתה בטוח. אם העדכון עדיין לא זמין עבור הדפדפן שלך, חשוב שתבדוק באופן קבוע את הגרסה החדשה. וזכרו, זה קריטי שתפעילו מחדש את הדפדפן לאחר העדכון כי אינכם מוגנים עד שזה נעשה. משהו שמשתמשים רבים שוכחים.
פריצות לדפדפן שברו שיאים ב-2021 ואני מצפה שהם ינופצו שוב ב-2022. אז התחילו את השנה החדשה עם מעשה טוב והפכו את בדיקת גרסת הדפדפן שלכם לדבר הבא שאתם עושים. לעשות את זה עכשיו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה רבה על המידע! עשיתי עדכון. (ל"ת)
    אלכס 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור