קריירה ולימודים

החברה הישראלית שנותנת לעובדים "פרסים" בקריפטו

חברה ישראלית המתמחה במסחר אלקטרוני הודיעה הבוקר כי תחלק לעובדים הוותיקים נכסי קריפטו שיעניקו להם זכויות מיוחדות, או יכולת למכור אותם בשוק הפתוח ולהרוויח מהוותק שלהם

מערכת ice | 
הייטק (צילום freepik, pixabay)
החברה הישראלית Yotpo הודיעה הבוקר על דרך מקורית להעניק לעובדים "בונוס" לכבוד השנה החדשה: "פרסים" ב-NFT.
צוות העיצוב של החברה יצר מאגר של ציורי פלמינגו – הציפור המשמשת כמעין "קמע" של החברה – שכולל בשלב זה 40 ציורים, תחת הכותרת "Fabulous Flamingo Club". כל אחד מהם ייחודי בשילוב הצבעים והאביזרים, וכמובן שכולם מהווים נכסי NFT – כלומר יצירות שהבעלות עליהן מאומתת על גבי הבלוקצ'יין, אותה טכנולוגיה המעניקה בסיס למטעות קריפטוגרפיים.
 
בשלב הראשון, מתכננת החברה להעניק את הפלמינגו לעובדים עם ותק של יותר משנה, כמעין כרטיס כניסה למועדון שיעניק להם הטבות מיוחדות. בהמשך הם יוכלו למכור את היצירות בשוק ה-NFT, הצובר תאוצה ולפי הערכות גרף ב-2021 לפחות 40 מיליארד דולר. כך, למעשה, יוכלו עובדים בעלי ותק להרוויח מהוותק הזה על ידי מכירת היצירות המסמלות אותו בשוק הקריפטו, כאשר יוטפו מתחייבת להעביר את העמלה שתקבל מכל מכירה כזו (האדם או הגוף שיצרו יצירת NFT מקבלים אחוז מסוים מכל מכירה שלו לנצח) לעמותות שייבחרו על ידי העובדים החברים במועדון.
במטרה להחזיר לקהילת העובדים שלנו, החלטנו לעשות צעד בעולם ה-NFT החדש והמרגש, שהכללים בו תואמים את התפיסה של יוטפו", אמר מייסד ומנכ"ל החברה, תומר תגרין. "לא היינו יכולים להקים את החברה בלי האנשים והקהילה שלנו. ידענו שאנחנו רוצים להחזיר חזרה משהו משמעותי עם ערך. העובדה שכל עובד יכול לקנות ולסחור במוצרים דיגיטליים והחיבור למותג, בהתאמה מוחלטת לעולם ה-eCommerce בו אנו פועלים, עורר בנו השראה. אנחנו מאמינים שנצליח לפתח את היוזמה הזו למודל אקוויטי חדש – אך מה שחשוב לנו בראש ובראשונה הוא תחושת ה'ביחד' - להתחבר בעוד ערוצים, לעשות פעילויות משותפות ואפילו לתרום יחד. לשם העתיד הולך, וזה חלק מהותי מתרבות החברה שלנו".
יוטפו מפתחת פלטפורמה לחנויות מקוונות הכוללת בין היתר שילוב של תוכן גולשים כגון ביקורות באתרים, מועדוני לקוחות וירטואליים ועוד. היא נוסדה ב-2011 ומעסיקה מאות עובדים במשרדיה בתל-אביב, ניו-יורק ולונדון. היא גייסה עד כה כ-436 מיליון דולר ב-9 סבבים, כאשר כמה מהמשקיעים שחזרו והשקיעו בה שוב ושוב כוללים את הקרנות בסמר ונצ'רס, כללטק, ורטקס ונצ'רס ישראל, בלומברג קפיטל, אינוביישן אנדברס של נשיא גוגל לשעבר, אריק שמידט, ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה