קריירה ולימודים

זו ענקית התקשורת שתפטר בקרוב עובדים לא מחוסנים

אחת החברות הגדולות בארה"ב הודיעה בשבוע האחרון לעובדים כי מי שלא יחוסן בשלושה חיסונים תוך חודשיים - לא יוכל להגיע יותר למשרדים
יאיר מור |  2
פיטורים קורונה (צילום Freepik)
מפעילת התקשורת השלישית בגודלה בארה"ב הודיעה בימים האחרונים לעובדים כי כל מי שלא יחוסן – יפוטר, כך מדווחת סוכנות הידיעות הכלכלית בלומברג.
T-Mobile, שנכון לסוף 2021 יש לה יותר מ-100 מיליון מנויים (פי 10 מכל מנויי הסלולר בישראל יחד), לאחר שהשלימה לפני כשנתיים את רכישת המתחרה Sprint תמורת סכום עצום של 32 מיליארד דולר, הודיעה לעובדים כי החל מה-2 באפריל – עוד קצת יותר מחודשיים – כל עובד שאינו מחוסן "על מלא" (כלומר לפחות שלוש זריקות) יפוטר, כך לפי הודעה ששלחה דיאן קינג, סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה, לעובדים.
 
בתגובה מסרה החברה לסוכנות כי "המשרדים מבוקרי התגים של טי-מובייל ממשיכים להיות נגישים רק לאלה המחוסנים נגד מגפת הקורונה, ושיתפנו עם העובדים כי אנו דורשים מעובדי משרד להיות מחוסנים לחלוטין עד 2 באפריל. אנו מבינים שזו החלטה אישית מאוד עבור כמה עובדים, אך אנו מאמינים שהצעד הזה יציב אותנו בעמדה הטובה ביותר להגן על הקהילה שלנו".
בהודעה מקבילה לאתר The Verge הדגישה החברה כי תעניק פטורים "לתפקידים, מיקומים וסידורים ויוצאי דופן מקומיים מחויבים", כמו למשל עובדי חנויות, שירות לקוחות ועובדי שטח.
טי-מובייל מצטרפת לגוגל, שהודיעה בסוף השנה שעברה כי כל עובד שלא יצהיר על מצב חיסון מלא עד 18 בינואר ייצא החל מהחודש הבא לחופשה בתשלום למשך חודש אחד, ואם ימשיך לא לדווח על חיסון מלא הוא ייצא לחל"ת של עד חצי שנה, שבסיומו, אם ימשיך לא להתחסן, הוא יפוטר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברה של נאצים (ל"ת)
    אורן 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    זבלים ..טיפשות (ל"ת)
    מיכאל 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור