קריירה ולימודים

אינטל במהלך בדרום: תגייס עשרות עובדים למתחם בבאר שבע

אינטל בדרך לגייס עשרות עובדים כבר השנה שיוכלו לעבוד במתחם WeWork בבאר שבע: "להגיע גם לטאלנט שנמצא באזור באר שבע והדרום הרחוק"
מערכת ice | 
אינטל (צילום Magma Images)
ענקית הטכנולוגיה, אינטל, בצעד משמעותי להרחבה בדרום וגיוס של עשרות עובדים מאזור באר שבע והסביבה, כדי להביא הזדמנות גם לאלו הגרים רחוק.
חברות בינלאומיות כבר התחילו פעילות בבירת הנגב, ואתה גם אינטל המעסיקה מעל 13 אלף עובדים שמה דגש על הדרום. בכך תמשיך אינטל את הפעילות שלה להתרחבות ברחבי הארץ: מחיפה ועד פתח תקווה, מובילאיי שבירושלים, מוביט שבנס ציונה, ועוד. לדברי אינטל, אמנם החברה פרוסה לאורך כל רחבי הארץ, אבל בהנהלה ראו לנכון להגיע גם לאלו הנמצאים באזור באר שבע והדרום הרחוק.
 
מה המשמעות? כחלק מהמעבר למודל עבודה היברידי והגדילה של מרכז הפיתוח בישראל, אינטל תגייס למשרות מסיימות עובדים שתינתן להם האפשרות לעבוד במודל היברידי ממשרדי WeWork בבאר שבע שיוקמו בפארק ההיי-טק בעיר ליד אוניברסיטת בן גוריון.
על כמה עובדים מדובר? באינטל מתכננים לאפשר ל-40 עובדים, אשר משולבים בצוותים ובפרויקטים במרכזי הפיתוח של אינטל לעבוד מהמתחם החדש - ממשרדי WeWork בבאר שבע. בכך, באינטל מתכוננים להעלות הילוך ולגייס עשרות עובדים חדשים לעבודה במתחם WeWork בב"ש, כאשר בענקית הטכנולוגיה מתכננים לעשות זאת כבר בתקופה הקרובה ועד סוף שנת 2022. העובדים יהיו ממגוון התחומים בהן עוסקת אינטל: מאנשי תוכנה, מעבדים, ועד סטודנטים להנדסה ומהנדסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה