קריירה ולימודים

אמזון לעובדים: נדבקתם בקורונה? בעיה שלכם

החברה הודיעה לעובדיה על קיצוץ במספר ימי המחלה שהם יכולים לקחת לשם התאוששות מקורונה, וביטול האפשרות להפסיק לעבוד במקרה של חשד להדבקה
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום freepik ,flickr/ Public.Resource.Org)
עובדי אמזון לא יקבלו החל מהיום (שני) תשלום עבור ימי עבודה שיחמיצו בעקבות הידבקות בקורונה, כך מדווחת רשת הטלוויזיה הכלכלית CNBC.
החברה הודיעה בשבת לעובדיה כי בשל דעיכת המגפה וזמינותם של החיסונים, מי שחושד כי נדבק בנגיף לא יקבל ימי חופשה בתשלום כדי להמתין לתוצאות בדיקת קורונה, מאחר וכיום ניתן לקבל בדיקות מהירות שתוצאותיהן מגיעות עוד באותו יום. בנוסף, עובדים שקיבלו תוצאה חיובית יקבלו עד חמישה ימי חופשה בתשלום בלבד. אם הם צריכים יותר ימים מכך  -הם יבואו על חשבון ימי המחלה הרגילים שלהם. זאת בניגוד למצב הקודם, בו יכלו עובדים להיעדר עד שבועיים בעקבות הידבקות בקורונה.
 
השינוי הזה מגיע לאחר שהחברה צמצמה משמעותית את ימי החופשה בתשלום שאיפשרה לעובדים לקחת, משבועיים לשבוע, בחודש ינואר האחרון.
בנוסף לצמצום ימי החופשה בתשלום, תפסיק החברה להתריע בפני כל העובדים במטה מסוים על מקרה שהתגלה בו, אלא אם החוק ידרוש זאת, ותעצור גם את מיזם קידום החיסונים שלה, שמגביל את עבודתם של עובדים שלא התחסנו.
החברה צייינה בהודעתה כי "ההקלה הממושכת של המגפה, הזמינות הנמשכת של חיסונים וטיפולים נגד קורונה והנחיות עדכניות מצד רשויות בריאות הציבור, מסמנים כולם כי אנו יכולים להמשיך להתאים בבטחה למדיניות שלנו מהעידן שלפני הקורונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה