קריירה ולימודים

אמזון מחלקת מענקים של אלפי דולרים: מי זכאי להטבה?

אחרי ההודעה של אמזון לעובדי, לפיה מי שנדבק בקורונה לא יקבל יותר ימי חופשה בתשלום, החברה יוצאת בתוכנית חדשה למימון הוצאות רפואיות לעובדים, כשהיא תומכת בעיקר בנשים שמעוניינות לעבור הפלה
מערכת ice |  1
אמזון (צילום פייסבוק/ Amazon)
אמזון הכריזה אתמול (שני) על מענק של אלפי דולרים לטיפולים רפואיים עבור עובדיה החברה, ובתוך כך כללה ברשימת הטיפולים סעיף שמתייחס גם לביצוע הליך הפלה לעובדות החברה, כך לפי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס.
אמזון היא לא היחידה שנוקטת בצעד דומה, שמטרתו לחזק עמידת נגד מול העתירה שהוגשה ביוני האחרון, לפיה יש לבטל את זכות ביצוע ההפלה במדינות ארה"ב ואת הפסיקות הקודמות בנושא. אמזון הודיעה לעובדים על מענק של 4,000 דולר שישולם להם עבור הוצאות נסיעה שנתיות שייעודן הוא טיפולים רפואיים שאינם מסכנים חיים ומתקיימים במרחק של מעל ל-160 ק"מ מביתם.
כך למעשה תומכת אמזון בעיקר בעובדות שמעוניינות לבצע את הליך ההפלה שבמדינות רבות בארה"ב אסור או מוגבל חוקית, וכאמור עומד כעת בדיונים לפסיקה רחבה בבית המשפט העליון בארה"ב.
 
ההטבה לעובדי אמזון תינתן לעובדים שעומדים בקריטריונים החל מה-1 בינואר 2022, ואף הודיעה על הענקת הטבה רטרואקטיבית. מי שיהיו זכאים למענק הזה הם עובדים שמבקשים לעבור הליך רפואי שלא ניתן לקבלו בטווח האמור ושאי אפשר לקבל אותו באופן וירטואלי. את ההטבה יקבלו עובדי החברה שמחזיקים באזרחות אמריקאית או תושבי חוץ שרשומים בתוכנית בריאות. לצד המענק הזה, מציעה אמזון החזרי נסיעות שנתיים על טיפולים מסכני חיים, במקרים הללו המענקים עומדים על 10,000 דולר. 
אמנם אמזון הכריזה על מענק רפואי שתיתן בפעם הראשונה אך יחד עם זאת, החברה הודיעה אתמול על ביטול ימי החופשה בתשלום לעובדי החברה שנדבקו בקורונה. החל מאתמול, עובד שידבק בקורונה יהיה זכאי לקבל חמישה ימי חופשה ללא תשלום מהחברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצחים תינוקות
    אלירן אלימלך 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזו חברה זו שתומכת ומעודדת נשים לעשות הפלות אלו חברה של רוצחים ואישה שתעשה הפלה בשביל מענק כספי זו לא אימא היא תקרא רוצחת את ילדיה ! אמזון חברת פח נוכלים ורוצחים חייבים להחרים אותכם בכל העולם
    סגור