קריירה ולימודים

הייקון מערכות בעסקה משמעותית: זה סכום התמורה שתגרוף

עסקת משמעותית נוספת להייקון מערכות: חתמה עם חברה אמריקאית על עסקה נוספת למכירת המערכת המתקדמת  'Beam2C' תמורת כ-2 מיליון דולר

מערכת ice | 
שלמה נמרודי מנכ"ל הייקון מערכות (צילום רועי מזרחי)
הייקון מערכות מדווחת היום על אירוע משמעותי. החברה מעדכנת כי קיבלה הזמנה נוספת ומקדמה לאספקת מערכת, Beam2C, המיועדת לשוק הקרטון הגלי. התמורה הצפויה ממכירת המערכת היא בהיקף של למעלה מ-2 מיליון דולר, ומדובר במכירה ללקוח מרכזי בארה"ב, שברשותו כבר 3 מערכות שונות של החברה. 
אספקת המערכת צפויה להיות במהלך הרבעון השני של שנת 2022. לאחר אספקת הזמנה זו יהיו ברשות הלקוח 4 מערכות הייקון באתרים שונים ברחבי ארה״ב: שתי מערכות Euclid5C לשוק הקרטון הגלי, מערכת Beam2 לשוק הקרטון הקשיח ומערכתBeam2C  לשוק הקרטון הגלי. עובדה זו ממצבת את החברה האמריקאית כמובילה ברמה עולמית בשוק הצומח של מכירות מקוונות של אריזות מקרטון גלי ומקרטון קשיח (Web To Pack).
 
בפברואר השנה פרסמה הייקון מערכות תחזית חזקה לשנת 2022 המשקפת צפי לתנופת פעילות משמעותית. החברה, שסיימה את שנת 2021 עם צמיחה של כ-70% בהכנסותיה לכ-14.3 מיליון דולר, ציינה, כי היא צופה הכנסות של 25-30 מיליון דולר. הייקון מערכות בע"מ הוקמה בשנת 2009 והיא מובילה את המהפכה הדיגיטלית של תהליך ייצור אריזות ומארזי תצוגה באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות וייחודיות. מטה החברה ממוקם בעיר יבנה והיא מפתחת, משווקת, מוכרת ותומכת במכונות דיגיטליות המאפשרות יצירה של קווי קיפול עם טכנולוגית D3 וחיתוך בלייזר עבור מפעלי יצור לאריזות.
לחברה עשרות לקוחות בין המובילים והמתקדמים בתעשייה, בעיקר באירופה ובארה"ב ולמעלה מ-100 עובדים ברחבי העולם. באמצעות מכונות דיגיטליות מתקדמות עם מוצרים מתכלים ייחודיים, מאפשרת החברה ללקוחותיה לעמוד בדרישות השוק הגדלות כתוצאה מהעלייה המשמעותית בשיעור הרכישות המקוונות, הגברת המודעות לנושא הקיימות וכן הקצב המהיר של שינוי האריזות ע״י חברות המותגים הגדולים של מוצרי הצריכה כמו: ,Mondelez, P&G Nestle. הפתרונות הדיגיטליים של הייקון נותנים מענה למגמות שוק אלה ע״י הקניית תהליך ייצור מהיר וגמיש המייצר חסכונות משמעותיים ללקוחותיה וכמו כן מרחיב את מערך המוצרים ללקוחותיהם, חברות המותגים הגדולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה