קריירה ולימודים

ממדים ללימודים? בשורה משמעותית נוספת ללוחמי צה"ל

אחרי סערת חוק 'ממדים ללימודים', שיאפשר מימון מלגה בגובה 75%, לוחמי צה"ל יוכלו להגיע לכנס שיעניק להם אפשרות למצוא הכוונה לקראת כניסה לתחום ההייטק וכמו כן, גם הצעות עבודה
מערכת ice | 
חיילים (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה, pexels)
על רקע מעבר חוק 'ממדים ללימודים' למימון מלגת לימודים בגובה של 75% ובהמשך לסערת 'הטובים להייטק', לוחמי צה"ל זוכים לבשורה נוספת, כאשר ביום חמישי הבא ייערך כנס מיוחד בו יוכלו למצוא עבודה והכוונה בתחום ההייטק. 
הלוחמים המשוחררים רואים את חבריהם ששירתו ביחידות טכנולוגיות יוצאים לשוק האזרחי כשהם סחורה מבוקשת, ואילו הם שהתגלגלו בג׳בלאות מתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית לתעשיית המבוקשת ביותר בישראל. במקביל, בשנים האחרונות הקושי הגדול שחווה האקוסיסטם הטכנולוגי בישראל הוא מחסור בכוח אדם איכותי.
 
בזמן שבממשלה מתקשים להכריע בסוגיות הללו, כאשר במוקד נמצאת סערת ׳ממדים ללימודים׳ המתחוללת במסדרונות הכנסת, חברו למעלה מ-40 עמותות של יחידות צבאיות, טכנולוגיות וקרביות כאחד, יחד עם למעלה מ-25 חברות טכנולוגיה מובילות לטובת כנס ראשון מסוגו שנועד להעלות על נס את סוגיית השתלבות בוגרי שירות קרבי בתעשיית הטק. לצד חברות כמו מייקרוסופט, אוטודסק ומון אקטיב, גם החברות הביטחוניות כמו רפאל, תעשייה אווירית ואפילו המוסד, רואים בכך ערך רב ומשתתפות גם הן באירוע.
ביום חמישי הבא, ה-2.6 בשעה 16:30 במרכז ״וואהל״ ברמת גן, יתכנסו למעלה מ-800 בוגרות ובוגרי שירות קרבי ויקבלו הזדמנות מצוינת לפגוש מקרוב בכירים בתעשייה (כל משתתף בכנס יקח חלק ב-5 מיני-הרצאות מפי בכירים בתעשייה), ללמוד על הדרך הנכונה להשתלב בה וכיצד לרתום את הכלים שרכשו במהלך השירות הצבאי לטובת תחילת קריירה בהייטק הישראלי. הכנס יכלול יריד תעסוקה, ארוחת ערב והופעה של אמן אורח. בנוסף, הרמטכ"ל אביב כוכבי ישתתף בכנס ואף ינאם בו וכל זה פחות משנה מאז נאומו המפורסם ״הטובים לסייבר״ והסערה שהוא חולל.    
 
יו"ר עמותת ממר"ם, ממארגני הכנס, יוסי מלמד אמר: "אנחנו מאוד שמחים לקיים לבוגרי ובוגרות שירות קרבי שבחרו ללמוד לימודי הייטק ומוכנים לשוק העבודה את הכנס הגדול ביותר שנעשה פה בשנים האחרונות. לוקחים פה חלק 44 עמותות בוגרי שירות קרבי ו-25 חברות הייטק מרתקות. אנחנו לא רק נחבר אותם אלא בנוסף כל המשתתפים ישמעו 5 הרצאות מלאות בתוכן, טיפים וכלים על איך לעשות את זה נכון״
יותם גרוס מעמותת השועל של גבעתי הוסיף: ״הקושי של תעשיית ההייטק הישראלי להתמודד עם ג׳וניורים באופן כללי הוא מורכב, אבל מצד שני זו מחויבות של כולנו כחברה לעזור לאלו שתרמו לחברה ולמדינה בצורה הבלעדית של סיכון חייהם. היינו צריכים בדיוק פגישה אחת קצרה כדי להבין שאנחנו כולנו צריכים לעשות את זה ביחד. זו הערבות ההדדית שמרכיבה את החברה הישראלית באופן כזה שמחברת את הלוחמים עם בוגרי השירות הטכנולוגי ועם החברות המובילות במשק. אנחנו שמחים שהצלחנו לחבר את הפאזל הזה ולתת ערך לכולם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה