קריירה ולימודים

סטודנטים בתחום טכנולוגי? ההטבה הכספית שלא כדאי לפספס

זרוע העבודה הממשלתית הודיעה על מלגה מיוחדת לסטודנטים מהמגזר הבדואי, ותכנית מיוחדת לעידוד נשים בדואיות. בדקו האם אתם זכאים
מערכת ice | 
סטודנט (צילום גטי אימג'ס)

המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע בזרוע העבודה, הודיע השבוע (שלישי) על הענקת תמיכה כספית לסטודנטים מהמגזר הבדואי, המתגוררים בנפת באר שבע, ומעוניינים להתקבל לתואר הנדסאי במסלול הנדסאים או בלימודי מכינה טכנולוגית, בשנת הלימודים הבאה, באחת המכללות שהוכרו על ידי המכון.


לשם קבלת המלגה על הסטודנטים לעמוד בכל התנאים הקבועים במבחנים למתן תמיכות של משרד הכלכלה והתעשייה - זרוע העבודה לסטודנטים מהמגזר הבדואי הלומדים לשנת הלימודים תשפ"ג, המפורטות באתר האינטרנט של זרוע העבודה.
 


לצד השתתפות במימון הלימודים, מי שימצאו זכאים יזכו גם למלגת קיום חודשית. סטודנט הלומד במסלול בוקר דו שנתי או בוקר ארוך, יקבל עד 1050 שקלים עבור כל חודש שבו מתקיימים לימודים. ואילו סטודנט הלומד במסלול משולב (3 שנים) או במכינה הטכנולוגית - גובה המלגה יהיה עד 700 שקלים עבור כל חודש.

כמו כן, כוללת התכנית מענק לעידוד תעסוקת נשים בדואיות. סטודנטיות אשר תעבורנה, בהצלחה בחינת גמר ממלכתית ראשונה בציון סופי 55 ומעלה, יקבלו מענק חד-פעמי בסך 2,000 שקלים בנוסף למלגת הקיום החודשית.
 


כל אלה מצטרפים כמובן להטבות נוספות בהתאם לחוזר שפורסם, כאשר המעוניינים להשתתף בתוכנית מתבקשים להגיש את בקשותיהם עד חודש ספטמבר, באמצעות מזכירות המכללה בה נרשמו ללימודים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה