קריירה ולימודים

הזוגיות המפתיעה של כוכבי חתונמי בחיים האמיתיים: "הוא מדהים"

הפורמט המשודר בקשת 12 כבר הספיק לייצר קליקה משלו בין המשתתפים מכל העונות, ובפודקאסט המלווה את התוכנית נחשף שיתוף הפעולה המעניין בין שני משתתפי התוכנית
מערכת ice |  6
גיא ומתן מחתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
בעמוד הפייסבוק של הפשוטע כבר רצו בדיחות על הליהוק של העונה החדשה של חתונה ממבט ראשון, עם תיאוריית קונספירציה מעניינת לפיה עליו הופקדה לא אחרת משרון אלרעי פרייס בשל ריבוי אנשי הרפואה בקאסט, וכעת שני משתתפים רופאים עומדים לצאת בשיתוף פעולה טראנס-עונתי, וכן, גם הם ממלוהקי אלרעי פריים, רופאי השיניים מהעונה הקודמת והעונה הנוכחית.
מדובר במתן וייס ועומרי קראוס, האחד משתתף העונה הנוכחית וחלק מזוג החתנים הגאה הראשון שנישא בפורמט הישראלי. השני משתתף העונה הקודמת ששודך לאושיית האינסטגרם מעיין רובין, קשר שלא ראה אור מחוץ ל-40 הימים של התוכנית. קראוס הגיע לארץ והקים מרפאת שיניים ואילו וייס מפקד מרפאת השיניים בקרייה בתל אביב, ועכשיו, מסתבר, הם עומדים להקים מכון רפואי משותף.
 
קראוס השתתף בפרק הפודקאסט של חתונה ממבט ראשון ושיתף בתוכניות המשותפות שלהם, להקים מכון אסתטיקה רפואית והזרקות, ""אני מכיר את מתן עוד מתקופת הלימודים", חשף קראוס, "הוא למד 3 שנים מתחתיי בבודפשט, שמרנו על קשר ועכשיו הוא ב'חתונמי', שזה מדהים. מתן עשה קורס הזרקות ואנחנו עדיין מתדיינים. גם אני עשיתי את הקורס ואני יכול להזריק, אבל אני לא רוצה. הדברים התעכבו כי הוא משרת בצבא. אנחנו מחכים שהוא ישתחרר, ונצא עם זה".
 
באשר לפרק השני המשותף לשניהם - ההשתתפות בפורמט חתונה ממבט ראשון אמר קראוס, "לא ליוויתי את מתן ביומיום, אבל כן הוא אמר לי שהוא התקבל והתקשר להתעייץ. מהרגע הראשון אמרתי לו 'לך על זה, בכל הכוח. תהיה אתה - בחור מדהים'. אמרתי לו שיהיה לו קשה כמו שכל אחד חווה את זה, אבל אני תופס אותו אדם מאוד חברותי שכולם אוהבים. הוא אינטליגנט ורופא מאוד מוכשר".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כרגיל... הזרקות
    כסף כסף כסף 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל רופא שיניים שגם ככה מיליונר, התחיל להזריק 1400 ש"ח ל-3 אזורים, 5 דקות עבודה. תעשו את החשבון לבד.
    סגור
  • 4.
    לא נעים לי לראות אותם!
    סיוון 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מאחלת להם רק טוב אבל אני העברתי ערוץ היה יותר מידי בשבילי
    סגור
  • אז אל תסתכלי (ל"ת)
    גילי 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    הזהרו מאבעבועות הקוף (ל"ת)
    אחות 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    חתונמי
    רק בלי זקנים וקעקועי 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא הגיע הזמן שנראה על המסך אנשים נקיים בלי זקנים וקעקועים כולל נשים זה הורס את המילה תרבות זה מגעיל עלוב הגיע הזמן לתרבות נקייה ואיכותית הלואי ואדבדה
    סגור
  • 1.
    שניהם נושכים בשיניהם. (ל"ת)
    רופא שיניים. 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור