קריירה ולימודים

הממשלה אישרה: 19 מיליון שקל להקצאת שוטרים בבתי החולים

הממשלה אישרה היום תקציב מיוחד להקמת עמוד שיטור בבתי החולים, אולם הצוותים יאלצו להמתין, כאשר הפריסה תושלם במלואה תחילת שנת 2023
מערכת ice |  1
בית חולים סורוקה (צילום יחצ)
בעקבות מקרי אלימות רבים כלפי צוותי רפואה בתקופה האחרונה, שאף הולידו שביתה של ההסתדרות הרפואית, בממשלה אישרו תקציב מיוחד כדי להילחם בתופעה.
במסגרת ההחלטה שעלותה הכוללת עומדת על 19 מיליון שקלים יוצבו בבתי החולים הכללים' עמדות השוטרים, במטרה לתת מענה מידיי לצוותים הרפואיים בשטח, כאשר הפריסה תושלם עד הרבעון הראשון של שנת 2023.
 
יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי, אמר על רקע השביתה שהתקיימה מוקדם יותר החודש, בפתח ישיבת מזכירות הארגון שהתכנסה: "הודענו זה מכבר שלא נקבל עוד אירועי אלימות במערכת הבריאות, שכבר הפכו לצערנו למגפה של ממש. אסור שחייהם של הרופאים והרופאות יהיו להפקר, והשביתה המתכוננת היא רק איתות אזהרה. ככל שממשלת ישראל לא תאמץ באופן מיידי את הצעדים הנדרשים להגברת הביטחון האישי של הצוותים הרפואיים, לא נהסס להחמיר את הצעדים".
 
לצד נקודות השיטור בבתי החולים הכללים דורשים בהסתדרות הרפואית דורשים להגביר את מערך האבטחה גם במרפאות הקהילה, וכן הטמעת טכנולוגיות מסייעות ושינוי חקיקה - זאת על מנת שתקיפת איש צוות רפואי לא תהיה שונה מתקיפת שוטר במדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנאשם הרופס שלט פה שנים ולא נקף אצבע בנושא
    אליה 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לבנט, לפיד וחברי ממשלת השינוי. רואים תוצאות.
    סגור