קריירה ולימודים

אוכל נגד בדידות ו"הבימה שליחויות": תחרות יזם השנה 2022

מיזם קולינרי להפגת בדידות, "הבימה שליחויות" ותיירות ביישובים בדואים - אלו הזוכים בתחרות "יזם השנה 2022" של קרן שמש
מערכת ice | 
עזרא מרקוס, יואב שלוש, מוניקה לב כהן, שגיא בלשה קרדיט אביב חופי (צילום אביב חופי)

קרן שמש המסייעת לעסקים קטנים ולמלכ"רים, ערכה אמש (רביעי) את טקס יזמי השנה, אותו היא מקיימת זו השנה ה-17. בקרן מציינים כי השנה ניגשו לתחרות מספר שיא של למעלה מ-60 בעלי עסקים קטנים ומתוכם בחרה ועדת שופטים את הזוכים.

בקטגוריית "פרס בנק הפועלים להצלחה עסקית" זכו: ניצן בוצר, דניאל בוצר ואלעד כהן בעלי העסק "הבימה שליחויות" (באר יעקב), המלווים על ידי המנטור המתנדב משה כהן. הבימה שליחויות קמה בתקופת משבר הקורונה ושמה לה כיעד לייצר עבודה לבעלי מקצוע מתחום הבמה.
 


בקטגוריית "תרומה לחברה" זכה בפרס ירון אייזיק, בעל העסק " טעם של ילדות", המלווה ע"י המנטורית המתנדבת אדוה לויד. 'טעם של ילדות' הוא מיזם קולינרי- חברתי שפועל כפלטפורמה לחיבור בין קהילות להפגת בדידות והעצמה של אזרחים ותיקים באמצעות מפגשים ופעילויות בישול משותפות בין דוריות.


הזכייה  ב"מסע האישי המרשים ביותר" הוענקה לחליל אל עמור, בעל העסק "חאן אלסרה" המלווה ע"י המנטור המתנדב צפריר חייקיס. 'חאן אלסרה' הוא מיזם תיירותי המספק הזדמנות נדירה להצצה והיכרות עם חיי החברה הבדואית, סיורים מודרכים והרצאות על החברה הבדואית, מנהגיה, אורח החיים והאתגרים שעומדים בפניה. בפרס "חביבת הקהל" זכה מיזם "יזמות חיובית" במלגת לימודים לקורס בניית אתרים במכללת "ניו מדיה".
 


יואב שלוש, יו"ר קרן-שמש ציין, מסר: "אנו בעיצומה של תקופה סוערת בה הכלכלה והמקומית ניצבת בפני אתגרים רבים. העסקים הזעירים והקטנים הם הלב הפועם של הכלכלה והחברה הישראלית. מאחורי כל עסק, ישנו יזם עם המון נחישות וחלומות גדולים, אך עם מעט ניסיון ניהולי ומטרתנו היא להנגיש עבורם פרקטיקות ניהוליות ע"י מיטב המנהלים בישראל שמביאים עימם ניסיון רב".

קרן-שמש מקבוצת עוגן, הוקמה על ידי קרן אדמונד י' ספרא במטרה לסייע לבעלי עסקים קטנים ומלכ"רים בעזרת מנטורים מתנדבים, מנהלים בכירים במגזר העסקי ומערך עוטף של ידע וקהילה. קבוצת עוגן, הינה קבוצה פיננסית חברתית ללא מטרת רווח אשר עוסקת בהנגשת אשראי והעצמה פיננסית של אוכלוסיות חלשות כלכלית בישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה