קריירה ולימודים

אילון מאסק מתחיל לעבוד: זה המהלך הראשון שלו בטוויטר

אילון מאסק, שרכש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר, זאת למרות שאיים לאחרונה לסגת מהעסקה אם לא יקבל גישה רחבה לנתונים, החל לעבוד ועשה מהלך ראשון עם עובדי החברה
מערכת ice |  3
טוויטר, אילון מאסק
אילון מאסק מתחיל לעבוד: איש העסקים שרכש לאחרונה את הרשת החברתית טוויטר, ייזום שיחות ראשונות עם העובדים, כאשר יעלה אותם לשיחה וירטואלית וייתן להם אפשרות לשאול שאלות על הדרך בה החברה אמורה להתנהל.
מדובר כאמור בצעד הראשון של מאסק עם טוויטר מאז החליט לרכוש את החברה. פגישת העבודה עם עובדי החברה תתקיים על רקע חוסר הוודאות לגבי איך תראה החברה סביב העסקה שהשלים ב-44 מיליארד דולר.
עובדים רבים בחברה הביעו בפומבי את החשש שלהם מהאופן שבו מאסק עשוי ישפר את המוצרים והתרבות הפנימית של טוויטר. מאסק מספר מזה כבר שבועות כי העסקה נמצאת בהמתנה עד שהתקבלו פרטים נוספים על הבוטים של הספאם בפלטפורמה.
 
בשבוע שעבר מאסק הוציא איום ישיר על כך שהוא יכול להתרחק מהרכישה וטען כי החברה "מתנגדת באופן פעיל ומסכלת את זכויות המידע שלו". זאת בגלל שהיא מסרבת לתת לו גישה למגוון רחב של נתונים שלדברי מאסק יסייעו לו.
טוויטר מתכננת כעת למסור את "צינור האש" של הנתונים שלה - כולל ציוצים ומידע על המכשירים והחשבונות שמפרסמים אותם, זאת לבקשתו של אילון מאסק. החברה מפרסמת באופן קבוע הערכות משלה לגבי מספר הבוטים בפלטפורמה, ואמרה שחשבונות כאלה מהווים פחות מ-5% מהמשתמשים הפעילים.
 
סביר להניח שלעובדים יהיו שאלות לגבי האופן שבו התוכניות של מאסק להגביר את "חופש הביטוי" בפלטפורמה עשויות להשפיע על שנות עבודתם על שיטות ניהול תוכן. מאסק אמר שהוא מתכנן לבטל את רוב האיסורים הקבועים בטוויטר ולהחזיר את החשבונות המושעים של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ואחרים.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העסקה לא נסגרה בכלל
    קלרום 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויש סיכוי טוב שתבוטל. אתם עיתון או פינת קפה במתנ"ס?
    סגור
  • 2.
    השלים את הרכישה ואז מתרחק מהעסקה. החלטתם?? (ל"ת)
    אא 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כתבה מתורגמת גרוע. ביזיון (ל"ת)
    יוני 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור