קריירה ולימודים

סנטינל וואן למען הקהילה: עובדי החברה עזרו לנזקקים בהתנדבות

155 מעובדי ענקית הסייבר תרמו מזמנם ומרצם ב-9 ימי התנדבות בחודשים האחרונים, בשיתוף עמותת OneDay. בין השאר עבדו עם בע״ח בשיקום, בנו גינה בהוסטל ופעלו עם פגועי נפש, קשישים וילדים בחינוך מיוחד
מערכת ice | 
תומר וינגרטן מנכ"ל סנטינל וואן (צילום סנטינל וואן)
במהלך החודשים מאי ויוני בחרה ענקית הסייבר SentinelOne (סנטינל וואן) להביא לידי מימוש את המוטו של החברה בחודשים האחרונים - Force for good, המשקף את מדיניות החברה לעשיית טוב בכל העולם, הן מבחינת אבטחת סייבר והן מבחינה התנדבותית קהילתית.
לשם כך חברה לעמותת OneDay (וואן-דיי), המאפשרת התנדבות חד-פעמית ומייצרת ימי גיבוש ייחודיים, קבוצתיים ומשמעותיים במגוון תחומים עבור חברות רבות לאורך כל השנה, יחדיו קיימו פעילות התנדבות במסגרתה הוציאה SentinelOne לפועל 9 ימי התנדבות במקומות שונים ומגוונים. במסגרת הפעילות ההתנדבותית, לקחו חלק 155 עובדי חברה ב-9 מקומות שונים בהם: פעילות עם בע״ח בשיקום בחוות חופש, בניית גינה בהוסטל בהרצליה וביפו, פעילות עם פגועי נפש, קשישים וילדים בגן חינוך מיוחד בת״א.
 
שני גינת, סמנכ"לית HR סנטינל וואן: "כחברה חרתנו על דגלנו להיות force for good ובמובן הזה אנחנו גם מספקים הגנה על המשתמש באופן גלובאלי כאשר בישראל אנחנו עושים זאת גם למען הקהילה ולמען אלו שזקוקים לעזרה. מאוד מרגש לראות כל כך הרבה עובדים מתגייסים, תורמים מזמנם ומעורבים ואני שמחה שהוצאנו את זה לפועל". 
אלעד בלומנטל, מנכ"ל עמותת OneDay: "אנחנו גאים להמשיך ולהוביל את תחום ההתנדבות הקבוצתית ולאפשר מדי שנה למאות קבוצות וחברות לקחת חלק בעשייה חברתית, מותאמת אישית, משמעותית ומהנה. באמצעות שיתוף הפעולה הנפלא והמתמשך עם סנטינל וואן מאות זכינו לסייע למאות רבות של אנשים, ילדים ובעלי חיים אשר זקוקים לעזרה. זה מדהים לראות, בכל פעם מחדש, את השמחה וההנאה בפניהם של המתנדבים ובמקביל - את האור על פניהם של המוטבים״.
 
SentinelOne נוסדה בשנת 2013 בידי שני ישראלים, בהם המנכ"ל המכהן תומר ויינגרטן. החברה הונפקה ביוני 21' כהנפקת הסייבר הגדולה בעולם ונסחרת ב-NYSE. החברה היא הפתרון המקיף היחיד לאבטחת סייבר מבוסס AI, הפועל למניעה, איתור, תגובה וציד בנקודות קצה, מכולות, עומסי עבודה בענן והתקני IoT בפלטפורמת XDR אוטונומית אחת. עם SentinelOne, ארגונים זוכים לשקיפות מלאה בכל מה שקורה ברחבי הרשת במהירות של מכונה - כדי להביס כל התקפה, בכל שלב במחזור חיי האיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה