קריירה ולימודים

חברת החשמל עומדת לסיים חוזה עם 200 עובדים

חברת החשמל מעבירה חצי ממוקד 103 למיקור חוץ, ותסיים את העסקתם של 200 עובדים מתוך 400 פעילים כיום

מערכת ice | 
עלייה במחירי החשמל (צילום shutterstock)
בתום הליך מכרזי מקיף, חברת החשמל החליטה להוציא בחודשים הקרובים למיקור חוץ כחצי מפעילות המוקדים הטלפוניים שלה, ועל ידי כך להעזיב  כ-200 מתוך 400 העובדים  שהיא מעסיקה כעת בשירות לקוחות ולסיים את החוזה איתם. מחברת החשמל נמסר כי מרביתם סטודנטים שבכל מקרה עומדים "לפרוח למקומות אחרים".
לפי חברת החשמל, המהלך צפוי לחסוך לה כ-20 מיליון שקל בשנה והמהלך נעשה בשיתוף עם ועד העובדים. במסגרת המהלך, חברת החשמל תעביר את הסמכויות שלה בימים הקרובים לבזק אונליין ותקשוב שיפעילו חלק מהשירותים שניתנים במוקדי השירות שלה.
 
שירותי המוקד שיצאו למיקור חוץ הם בירורי מצב חשבון, שירותי התשלומים וטיפול בבקשות של לקוחות בקשר למעברי דירה – שמהווים את החלק הארי ממיליוני הפניות שנעשות אליה בכל שנה. שירותי המוקדים הקשורים לדיווחים על תקלות ברשת החשמל ונושאים מקצועיים אחרים הקשורים לפעילויות הלבה של החברה – ימשיכו להיות מאוישים בידי עובדים של חברת החשמל במוקדים שנמצאים בבאר שבע, בחיפה ובתל אביב.
הדברים באים על רקע עליית מחירי החשמל ושורת הצהרות של רשות החשמל על פתיחת השוק ליצרנים עצמאיים. על פי רשות החשמל בשנים הקרובות צפויות מספר מגמות במשק החשמל אשר מגבירות את החשיבות של פיתוח רשת החלוקה ועמידותה. כמו למשל שילוב משמעותי של מתקנים סולאריים ומתקני אגירה מבוזרים או מגמת החשמול ובפרט חשמול התחבורה הפרטית והצורך בהתקנת עמדות הטענה במרחב הפרטי והציבורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה