קריירה ולימודים

אנה זק מתכוננת: זה הרכש החדש של סקארה

נועה סול מתן, רק בת 23 ומי שהתגלתה באינסטגרם וטיקטוק, מונתה למאפרת הראשית ויוצרת התוכן של רשת סקארה. תהיה אחראית גם על איפור הפרזנטורית של המותג - אנה זק
מערכת ice | 
נועה סול מתן (צילום יחצ)
רשת הקוסמטיקה והאיפור סקארה הודיעה על מינויה של אמנית האיפור נועה סול מתן כמאפרת  הראשית של הרשת, ויוצרת התוכן של המותג. סול מתן תהיה אחראית על פיתוח מוצרי איפור חדשים, יצירת קונספטים לקמפיין המותג, יצירת מראות, יצירת תוכן וסרטוני הסברה דיגיטליים, ייעוץ והסברה לצרכניות על טרנדים ומגמות בתחום האיפור ועוד. בנוסף לאלה תהיה אחראית על איפור הפרזנטורית של המותג והפנים של החברה בימים אלה - אנה זק.
 
נועה סול מתן, רק בת 23 ונחשבת כבר לאחת המאפרות המובילות בישראל, החלה דרכה כמו רבים דרך האינסטגרם והטיקטוק, בגיל 18. לנועה 78 אלף עוקבים באינסטגרם ו-410 אלף בטיקטוק. היא מציגה בפלטפורמות שלה איפור יצירתי משולב עם איפור ביוטי. הגיעה לתחום מעולמות הציור ושילבה אותו עם איפור. בין השאר, עשתה איפור משותף עם שלל מפורסמים: אנה זק, אלה-לי, קארין עליה, עדן פינס, נועה קירל, נטע ברזילי, גילי אלגבי, טל מוסרי ועוד. בעבר עבדה עם חברות בינלאומיות כמו גוצ׳י (פעמיים), פרינגלס, פפסי ועוד.
 
רשת סאקרה נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. הרשת מונה 606 סניפים ברחבי הארץ.
נועה סול מתן מסרה: "אני נרגשת מהזכות לקחת חלק בהצלחה של המותג סקארה בעיקר בשל  הפופולאריות שלו בקרב צעירות ונשים בכל רחבי הארץ. אני יכולה להעיד שכבר בתחילת דרכי כמאפרת גדלתי עם סקארה, למדתי וניסיתי את המוצרים שלו. אני בטוחה שבזכות הידע והנסיון שלי לאורך השנים בשילוב המוצרים המנצחים של המותג, נביא ערך מקצועי אמיתי להרבה מאוד צרכניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה