יח"צ

צפו: קמפיין הענק של אנה זק לרשת SACARA

קמפיין חדש לחברת קוסמטיקה גדולה עומד לעלות בכיכובה של כוכבת הפופ הצעירה אנה זק, תקציב הקמפיין נאמד בלא פחות משניים וחצי מיליון שקלים
מערכת ice | 
אנה זק סקארה (צילום אלכס ליפקין)
אנה זק עולה בקמפיין ראשון לרשת הקוסמטיקה SACARA. מדובר בקמפיין הראשון של רשת הקוסמטיקה עם הפרזנטורית החדשה שלה, כוכבת הפופ אנה זק. הקמפיין צפוי לעלות החל ממחר (שני) למדיה השונות. הפקת הקמפיין בוצעה בתקציב הנאמד בכשניים וחצי מיליון שקלים.
 
מדובר בקמפיין ראשון בסדרה, לרגל  השקת הקולקציות החדשות לקיץ 2021 של מוצרי האיפור והטיפוח. סגנון הקמפיין עובד על  360  יצא תחת הסיסמא: "wake up! Wewre more than make up" - לא רק איפור אלא מגוון ומתן מענה איכותי בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית.
 
הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, שילוט חוצות  ברחבי הארץ ובין היתר בצמתים אסטרטגיים. כמו כן יכלול גם פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות. בנוסף תערוך זק  מפגשי מעריצות במספר סניפי דגל של הרשת.
צפו בהצצה לקמפיין:  
לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה:  "מטרת הקמפיין  לחשוף את סדרות הטיפוח החדשות ומגוון הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת כמו כן  לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה". עוד אמר כי, "הרשת יוצאת לראשונה  עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של star quality עם ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה