קריירה ולימודים

ליווי לגמלאים והגדלת קרנות ההשתלמות: זה ההסכם החדש בהארץ-דה מרקר

ארגון העיתונאים והעיתונאיות חותם על הסכם קיבוצי חדש מול קבוצת הארץ-דה מרקר ולראשונה נותן התייחסות גם לעובדים המגיעים לגיל פרישה. לצד זאת ישנו שיפור ניכר בהחזרי הנסיעות, קרנות ההשתלמות ואמצעים הטכנולוגיים שהעובדים מקבלים בתחילת ההעסקה
מערכת ice | 
הארץ (צילום Magma Images)
ארגון העיתונאים והעיתונאיות בשיתוף ועד העיתונאים בעיתון הארץ מעדכנים היום (חמישי) שחתמו על הסכם קיבוצי חדש מול קבוצת הארץ-דה מרקר, שמשפר משמעותית את תנאי ההעסקה של עובדי הקבוצה, החל משיפור תנאי קרנות ההשתלמות, תוספת לדמי הנסיעה ותנאים מטיבים לאלו שהגיעו לגיל פרישה.
על פי ההסכם החדש קרנות ההשתלמות יהיו רווחיות יותר עבור עובדים בעלי ותק. למשל, עובדים עם ותק של חמש שנים ומעלה יהיו זכאים להפרשה של 5% לקרן על ידי המעסיק ואלו שעובדים מעל 10 שנים יזכו להפרשה של 7.5%. העובדים שמועסקים לפי משמרות יקבלו תוספת של 100 שקלים ברוטו למשמרות סופ"ש, לילה, ערבי חג והקפצות עם התראה בפחות מיממה.
יתרה מכך, החזרי הנסיעות לעובדים יגדלו ב-30% בהתאם לכמות הקילומטרים. העובדים שנזקקים באופנוע או רכב פרטי לשם ביצוע עבודתם יקבלו שירות דלקן על חשבון החברה. כמו כן, החברה מתחייבת לספק מעתה אמצעים טכנולוגיים שרלוונטיים למשרת העובד, דוגמת מחשב נייד או נייח וזאת כולל תחזוקתם והחלפת בהתאם לצורך. עובדי החברה יוכלו לנצל את ימי החופשה העודפים שלהם החל מסוף אפריל בשנה העוקבת.
 
לבסוף, יגובש תקנון חדש למניעת התעמרות במקום העבודה, וישופר מנגנון תקופת ההשתפרות בעת פיטורי התאמה. ההסכם החדש יהיה תקף גם לעובדים בגיל פרישה, מה שלא היה בעבר, ומטרת החברה כעת היא לספק לפורשים ליווי בפרישה. 
אלי גרשנקרוין, מנכ"ל ארגון העיתונאים והעיתונאיות, מסר: "אנחנו שמחים לחתום היום על הסכם קיבוצי שני בקבוצת הארץ - דה מרקר, הסכם שמיטיב בצורה משמעותית את תנאי העיתונאים בחברה. אני רוצה להודות להנהלת הארץ על ניהול מו"מ הוגן וענייני שהביא לתוצאה מיטבית עבור כל הצדדים לעניין ומשקפים את יחסי העבודה הבריאים הקיימים בקבוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה